Med mindre du har syge gener, så får du nok ikke særligt meget ud af 3 timers koncentreret træning hver dag. Det kræver enten at du er en genetisk freak, eller du krudter så du ikke behøver tænke på ting som restitution, overtræning, katabole faser osv.

Jeg ville nok holde mig til omkring en 1½ time og så få lavet det sådan at du får delt det ud med et 2 on, 1 off ud over hele ugen. Hvis du kan klare det kan du nok også tage 3 on 1 off. Det vil sige 2 eller 3 dage du træner, og så en hvile dag.
Det kræver at du ikke lige er startet ud med at træne, 3 dage i træk er et hårdt program hvis du træner ordenligt til.
Jeg vil ikke anbefale at køre 7 dage i træk hver uge, du bliver kørt helt ned og kroppen får ingen chance for at restituere og bygge musklerne op igen, så du vil ret hurtigt få skader og andet sjovt.
Til gengæld har du jo optimal mulighed for at tilrettelægge måltider og spisetidspunkter så du får lige præcis hvad du skal have når du skal have det, og mulighed for at få op til 8-9 timers søvn hver nat!
Jeg ville helt klart bruge noget energi på at lægge en god kostplan og få nogle virkeligt gode, lean kilo på kroppen med noget micromanagement - og så få sovet godt igennem. Ikke noget med at gå i seng kl. 1-2 om natten, selvom du måske ikke har noget du skal næste dag. Kør en god rytme hvor du sover fra f.eks. 23-7 eller noget i den stil og gør det hver dag, så du får hvilet ud og kan fokusere på træningen.
Nåja, og så få en supplerende hobby du kan bruge resten af dagen på hvis du virkeligt ikke har andet du skal - du har en super mulighed for at blive rimeligt hård til et eller andet, det ville da være synd at bruge de resterende timer på sofaen med Paradise Hotel!

K.