Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Stiv skrev:hvis du skal tage mindst mulig fedt på, så skal du ligge med maksimum 500 kalorier over dit ligevægtsindtag. Du skal huske også at få sundt fedt, og det får du igennem nødder osv.
Men for at svare på dit spørgsmål, så kan du fx lave proteinmuffins, som er nemme at have med på farten. Bananer indeholder meget energi, som faktisk svarer til to stykker frugt. Derfor er de gode inden fysisk hårdt arbejde.

Chayen skrev:Stiv skrev:hvis du skal tage mindst mulig fedt på, så skal du ligge med maksimum 500 kalorier over dit ligevægtsindtag. Du skal huske også at få sundt fedt, og det får du igennem nødder osv.
Men for at svare på dit spørgsmål, så kan du fx lave proteinmuffins, som er nemme at have med på farten. Bananer indeholder meget energi, som faktisk svarer til to stykker frugt. Derfor er de gode inden fysisk hårdt arbejde.
Det er vel bedre at indtage bananer efter fysisk hårdt arbejde, da bananer består af simple kulhydrater, og kroppen netop efter fysisk hårdt arbejde har brug for hurtigt optagelige kulhydrater for at starte restitutionen og for at fylde energidepoterne op igen (glykogen niveauet i musklerne og leveren).

Stiv skrev:Chayen skrev:Stiv skrev:hvis du skal tage mindst mulig fedt på, så skal du ligge med maksimum 500 kalorier over dit ligevægtsindtag. Du skal huske også at få sundt fedt, og det får du igennem nødder osv.
Det er vel bedre at indtage bananer efter fysisk hårdt arbejde, da bananer består af simple kulhydrater, og kroppen netop efter fysisk hårdt arbejde har brug for hurtigt optagelige kulhydrater for at starte restitutionen og for at fylde energidepoterne op igen (glykogen niveauet i musklerne og leveren).
Helt sikkert. Men jeg tager altid en banan lige inden træning, for netop at få hurtig energi, selvom jeg har fået en shake med carbs og protein halvanden time inden. shaken får jeg selvf. også efter træning. Det er vel bare en smagssmag hvordan man gør. Men jeg tænkte jo også bare kaloriemæssigt mht. til dig bulk

Stiv skrev:hvis du skal tage mindst mulig fedt på, så skal du ligge med maksimum 500 kalorier over dit ligevægtsindtag. Du skal huske også at få sundt fedt, og det får du igennem nødder osv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster