Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

triple skrev:Hey!!
Jeg har målt mit fedtprocent et par gange nu. Første gang sagde den 17,7%. Anden gang 15,4% og tredje gang siger den 13,6%. kan det virkelig passe at jeg har mistet så meget fedt på 4-5 måneder?
jeg synes at der stadig er MEGET fedt på min krop!
kan man stole på de "maskiner" der måler fedtprocent??

Moqensen skrev:triple skrev:Hey!!
Jeg har målt mit fedtprocent et par gange nu. Første gang sagde den 17,7%. Anden gang 15,4% og tredje gang siger den 13,6%. kan det virkelig passe at jeg har mistet så meget fedt på 4-5 måneder?
jeg synes at der stadig er MEGET fedt på min krop!
kan man stole på de "maskiner" der måler fedtprocent??
Man skal sørge for at veje sig samme tidspunkt på dagen, efter et stykke tid med den samme stabile kost.
Mener også at man kan manipulere med fedt procent, alt efter hvor meget vand man har indtaget i løbet af dagen/natten.

triple skrev:ok.. jamen så vil jeg prøve at indtage det samme når jeg skal måle igen og se hvordan det går.
tak for respons =D>

Moqensen skrev:triple skrev:ok.. jamen så vil jeg prøve at indtage det samme når jeg skal måle igen og se hvordan det går.
tak for respons =D>
Tag at måle det om morgen, lige når du vågner, før du har indtaget noget mad elr. lign. Så får du den korrekte måling.
Desuden skal du huske at man kun kan følge sin udvikling hvis man bruger den samme vægt, da forskellige vægte giver lidt forskellige målinger

heli0z- skrev:Du kan ikke bruge en maskine til at måle fedtprocent ... Har prøvet utallige gange hvor den svinger 3-4%.. Tangen kan du altid bruge og den måler det forholdsvis præcist...

Draper1990 skrev:heli0z- skrev:Du kan ikke bruge en maskine til at måle fedtprocent ... Har prøvet utallige gange hvor den svinger 3-4%.. Tangen kan du altid bruge og den måler det forholdsvis præcist...
Men er det ikke forholdsvis svært at bruge tangen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster