Hurtigere end .....ja, bare hurtig ik
http://www.mike-olesen.dk/BB/fedtskema.bmp
-
Du får det bare i ren bmp og i fuld størrelse (33mb), så ka du selv rette og klippe til - og så er vi sikre på at du ka læse det hele

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sniper skrev:Der er 3 og 4 punkts målings udregenere på nettet. Benyt dem i stedet. De er langt mere præcise..

J-S-O skrev:Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre lidt om hvor præcise fedttange er? Det siges hele tiden, at de er det mest præcise man kan få, og det er også muligt, men målingen er afhængig af hvem der måler fra gang til gang, idet at nogle trykker hårdere end andre og lignende! Så hvilken procentvis afvigelse bør man regne med?
ginyu skrev:Sniper skrev:Der er 3 og 4 punkts målings udregenere på nettet. Benyt dem i stedet. De er langt mere præcise..
Har du et link til en af sidderne?

Wermuth skrev:Hvorfor skulle det være noget pis? Det er rigtigt at jeg ikke VED hvilken målemetode der er mest præcis. Det her er bare hvad JEG har hørt. Ellers kan man vel bare benytte begge metoder, og så tage en form for gennemsnit, hvis man meget gerne vil have det meget præcist.

Skal vi op og gå i ekstremerne har jeg hørt om en måling som via væske og massefylde skulle være sindsyg præcis. Den tager densitet og deslignende med i undersøgelsen. Den foretages dog meget sjældent og kun få steder i landet. Det skal dog nævnes at det er noget jeg har hørt fra pålidelig kilde, meeen om det stemmer 100pct overens ved jeg dog ikke da jeg ikke selv har læst om denne..

J-S-O skrev:Skal vi op og gå i ekstremerne har jeg hørt om en måling som via væske og massefylde skulle være sindsyg præcis. Den tager densitet og deslignende med i undersøgelsen. Den foretages dog meget sjældent og kun få steder i landet. Det skal dog nævnes at det er noget jeg har hørt fra pålidelig kilde, meeen om det stemmer 100pct overens ved jeg dog ikke da jeg ikke selv har læst om denne..
Du tænker formodentlig på en DEXA scanner?

incognito skrev:jeg vil gerne henvise til artiklen her
artikler/bodybuilding/cuttilsommer.php
generelt er bioimpedansvægtene ude i centre totalt elendige og fedtfoldstænger er at foretrække. Har de en af de gode impedansvægte som Omron, er historien en anden, men det har de sjældent...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster