Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 901
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 900

Følg bodybuilding.dk på

Feedback på 3 splits træningsprogram

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hvad ville i sige om dette program?
Biceps / tricepsdagen er taget ud fra "supersæt dig til større arme": http://www.bodylab.dk/blog.asp?id=123

Dag 1A: Biceps / Triceps / skulder

Udmattelsesdagen

Barbell curls/cheat curls combo 5 sæt x 6-8 reps
Supersetted med Fransk pres/CG bænkpres combo 5 sæt x 6-8 reps

Dumbell concentration curls 5 sæt x 8-10 reps + 2 forced reps med negativer
Supersetted med One-arm overhead triceps extensions 5 sæt x 8-10 reps + 2 forced reps med negativer

Skulder:

Military presses 5 sæt x 4-6 reps
Side laterals 5 sæt x 4-6 reps

Dag 1B
Den tunge dag

Chinups 5 sæt x 5 reps
Supersetted med Dips 5 sæt x 5 reps

Cheat barbell curls 5 sæt x 6-8 reps
Supersetted med Close grip bænkpres 5 sæt x 6-8 reps

Skulder

Military presses 5 sæt x 4-6 reps
Side laterals 5 sæt x 4-6 reps

Dag 2: Ben / mave

Squat 5 sæt x 5-6 reps
Rumænsk dødløft 3 sæt x 8 reps
Benpress 5 sæt x 6-8 reps
Calf Press 5 sæt x 10-12 reps
Lundges 3 sæt x 10 reps

Dag 3: Bryst / ryg

Bænkpres 5 sæt x 4-6 reps
Incline db bænkpres 5 sæt x 10-12 reps
Pullups 5 sæt x 8-10 reps
Dødløft 5 sæt x 5-6 reps
Barbell rows 3 sæt x 8-10 reps

Programmet kører som dag1A, dag2, dag3, dag1B, dag2, dag3... (til dem som skulle være i tvivl.
Sidst rettet af RyanTerry 22. maj 2014, 10:10, rettet i alt 4 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Stort set ubrugeligt....

Det ser ikke ud til at du har den store trænings erfaring, vælg hellere et af de mange gennemtænkte programmer såsom b2b, bill star osv.

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 125.00

Kostplan: Vis kostplan

Dagen inden du skal træne bryst/ryg, så træner du biceps og triceps helt ud? Ikke just smart. Om igen. Færdiglavet program, skal du gøre brug af.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Logbog: Vis logbog

det der program er helt ude og skide, sry min mund.
du kan ikke finde ud af at lave et program kør et færdiglavet.
hey, det er der ikke noget galt i, jeg kan ikke selv finde ud af at lave et program. så hvorfor så overhovdet forsøge før man har læst ordenligt op på emnet gennem diverse bøger osv??

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Kidd skrev:Dagen inden du skal træne bryst/ryg, så træner du biceps og triceps helt ud? Ikke just smart. Om igen. Færdiglavet program, skal du gøre brug af.

Tak for svaret. Det havde jeg faktisk tænkt over. Det var en fejl. Har byttet rundt på dag 1 og 2.

Forresten programmet heller ikke taget fra større arme på 12 uger, men derimod "supersæt dig til større arme".
http://www.bodylab.dk/blog.asp?id=123

Det eneste jeg har lavet ved programmet er at have lagt ben, bryst og ryg træningen ind. Selve armdagen er taget fra bodylabs "supersæt dig til større arme.

Jeg vil gerne høre noget mere konkret kritik om hvorfor programmet ikke skulle fungere, for 2 af indlæggene er der desværre intet sagligt i.

DU HAR KASTET REPS IND TILFÆDIGT DU VED IKKE HVAD DE GØR FOR DIG, HVAD MED PROGRESSION CYKLUS(IKKE AT DU IKKE HAR DET MEN) VED DU OVERHOVDET HVAD DET ER ?

fair nok du vil lave dit eget program, du vil få en tiende del af de resultater du kunne få emd det der progra mme ndet må du selv om, men du burde idet mindste k'øbe nogle bøger og sitte dig ind i træning og hvad det tager at lave et program før du overhovdet forsøger

Styrkeliste

.
Sidst rettet af dioxy8800 18. nov 2019, 13:20, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

biggerisbetter skrev:DU HAR KASTET REPS IND TILFÆDIGT DU VED IKKE HVAD DE GØR FOR DIG, HVAD MED PROGRESSION CYKLUS(IKKE AT DU IKKE HAR DET MEN) VED DU OVERHOVDET HVAD DET ER ?

fair nok du vil lave dit eget program, du vil få en tiende del af de resultater du kunne få emd det der progra mme ndet må du selv om, men du burde idet mindste k'øbe nogle bøger og sitte dig ind i træning og hvad det tager at lave et program før du overhovdet forsøger

Flot at du har fundet caps lock. Nu må du gerne slå den fra igen.
Det er faktisk ikke helt tilfældigt. Lad mig forklare:

Bænkpres 5 sæt x 4-6 reps for at kunne træne min styrke bedre og kan have flere kilo på.
Incline db bænkpres 5 sæt x 10-12 reps. Mit træningscenter har kun op til 30 kilos håndvægte, så er nødsaget til at tage flere gentagelser for at få mere ud af det.
Pullups 5 sæt x 8-10 reps. Forberedelse til prøverne i forsvaret / politiet. (kræver 8-12 gentagelser)
Dødløft 5 sæt x 5-6 reps. For at kunne forbedre min styrke og kunne tage væsentligt flere kilo.

Jeg vil gerne have feedback fra nogle mere kvalificerede end dig. Du påstår at du selv ikke har nogen viden omkring det også er det svært at tage dig seriøst. Synes du bør forsøge køle ned nu, og lade være med at kommenterer i dette emne igen. Ellers tak for dit forsøg på hjælp.

RyanTerry skrev:
biggerisbetter skrev:DU HAR KASTET REPS IND TILFÆDIGT DU VED IKKE HVAD DE GØR FOR DIG, HVAD MED PROGRESSION CYKLUS(IKKE AT DU IKKE HAR DET MEN) VED DU OVERHOVDET HVAD DET ER ?

Bænkpres 5 sæt x 4-6 reps for at kunne træne min styrke bedre og kan have flere kilo på.
Incline db bænkpres 5 sæt x 10-12 reps. Mit træningscenter har kun op til 30 kilos håndvægte, så er nødsaget til at tage flere gentagelser for at få mere ud af det.
Pullups 5 sæt x 8-10 reps. Forberedelse til prøverne i forsvaret / politiet. (kræver 8-12 gentagelser)
Dødløft 5 sæt x 5-6 reps. For at kunne forbedre min styrke og kunne tage væsentligt flere kilo.

Jeg vil gerne have feedback fra nogle mere kvalificerede end dig. Du påstår at du selv ikke har nogen viden omkring det også er det svært at tage dig seriøst. Synes du bør forsøge køle ned nu, og lade være med at kommenterer i dette emne igen. Ellers tak for dit forsøg på hjælp.

HAR VIDEN OMKRING DET, OG TYDELIGVIS MERE EN DIG. ups capslock ihgen det er et uheld med den caps og gideri kke lgie ti lat slette og skrive om hver gang.
men det jeg siger er jeg ikke har nok viden om det til at sammensætte et program der giver optimale resultater. og når en der ikke engang har så emget viden om det kan se det du har gang i er hul i hovdet jamen så burde du tænke på at der måske var en grund til det. men fair nok, der er alt for mange som dig der bare ignorere når folk kritisere dem selvom det er det de beder om. fucking utroligt hvorfor så overhovdet starte en topic som denne

Styrkeliste

biggerisbetter skrev:
RyanTerry skrev:

HAR VIDEN OMKRING DET, OG TYDELIGVIS MERE EN DIG. ups capslock ihgen det er et uheld med den caps og gideri kke lgie ti lat slette og skrive om hver gang.
men det jeg siger er jeg ikke har nok viden om det til at sammensætte et program der giver optimale resultater. og når en der ikke engang har så emget viden om det kan se det du har gang i er hul i hovdet jamen så burde du tænke på at der måske var en grund til det. men fair nok, der er alt for mange som dig der bare ignorere når folk kritisere dem selvom det er det de beder om. fucking utroligt hvorfor så overhovdet starte en topic som denne

men efter du ahr rettet i det ser det tros alt mere fornuftigt ud, og kunne måske godt fungere

Styrkeliste

.
Sidst rettet af dioxy8800 18. nov 2019, 13:20, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

biggerisbetter skrev:
men efter du ahr rettet i det ser det tros alt mere fornuftigt ud, og kunne måske godt fungere

Sjovt nok har jeg ikke rettet i det bortset fra at sætte det lidt pænere op og bytte dag 1 og 2 :)

Men det er også lige meget :)

RyanTerry skrev:
biggerisbetter skrev:

Sjovt nok har jeg ikke rettet i det bortset fra at sætte det lidt pænere op og bytte dag 1 og 2 :)

Men det er også lige meget :)

sjovt nok betyder at bytte dag 1 og 2 rundt rigtig meget!!!
du kan ikke smadre dine arme den ene dag og køre 2 muskel grupper hvor henholdsvis tri og biceps er støtte muskler dagen efter så det betyder rigtig meget. ville stadig sige du skulle køre noget færdig lavet, men jeg kan fornemme at det har du ikke tænkt dig + så tror jeg vi træner for 2 helt forskellige ting. som jeg har forstået det så træner du udelukkende for at kunne komme ind hod politiet, såh. men jaah,

Styrkeliste

Hvad siger styrken i de 3 store?

Det ville være mere hensigtsmæssigt med en højere frekvens, end større volume i hvert træningspas. Hellere 2 split 3 gange om ugen.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

.
Sidst rettet af MathiasMoeller 22. maj 2014, 13:53, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00

Beklager. Fejlkommenteret

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 135.00
- Dødløft: 170.00

Kidd skrev:Hvad siger styrken i de 3 store?

Det ville være mere hensigtsmæssigt med en højere frekvens, end større volume i hvert træningspas. Hellere 2 split 3 gange om ugen.

Jeg har ikke taget 1 RM i lang tid, men træner med dødløft 145 kg x5, bænkpres 100x5, squat 100x5.
Jeg har desværre i starten været slacker i benene, derfor tager jeg ikke mere i squat.

Jeg fortrækker at køre det i et 3 splits program, da jeg er meget udmattet efter squat og dødløft. Har svært ved at tage det på samme dag. Det er en af de primære grunde til at jeg fortrække 3 splitsprogram frem for 2 splits. Så træner jeg desuden 5-6 gange om ugen.[/quote]

hvor mange profiler har du?

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 125.00

LWest skrev:hvor mange profiler har du?

1. Skiftede profil, men glemte at logge ud på den anden computer, men det er heller ikke relevant for emnet.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster