Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jakob skrev:Lord of the rings

Karl Æg skrev:Jakob > spænd lige hjelmen her![]()
Hold jer for guds skyld langt væk fra Conan the Barbarian 1 & 2. Ikke engang Arnold kan rede de film, og DET siger ikke så lidt.
Hajmonsteret er heller ikke det heldigste, der er lavet til et filmlærred. Og så er der selvfølgelig et utal af elendige teenage-gys og komedier, som burde brændes.

Karl Æg skrev:Søvnig > Conan filmene er elendige også selvom Arnold er med i dem. Man sidder i timevis og venter på noget spændende, men det kommer bare ikke. Det eneste seværdige er Arnolds imponerende fysik, og hvis man vil se på den, er Pumping Iron et langt bedre valg.

tilbage.... Gå hjem og vug, dog er den absolut ikke en værdig vinder af guldpalmerne - det må have været et tyndt år.

MesterMc skrev:Den nye Hulk... så mange penge, og så er den så ringe.. *tsk tsk*
)

pintoz skrev:Igen kan jeg være enig med JBH! Morten K--CRAP for noget lort, dansk kultur min røv.
Nå, mht til den person som skrev Elephant på listen har jeg kuntilbage.... Gå hjem og vug, dog er den absolut ikke en værdig vinder af guldpalmerne - det må have været et tyndt år.
Ej, skal man komme med nogle rigtige film at sætte på listen så er:
Ice and FireLogans Run (selv den kultstatus den har fået kn ikke redde dette markværk)
The Sword and the Sorcerror (hvis det er sådan det staves)
Det er ihvertfald 3 film jeg med god samvittighed kan fremhæve! No doubt

MesterMc skrev:ja, vejen ned af bakke !!!

Vejen ned af bakke

I aften står den på blomsterbal, hvor robbie.dk kommer og spiller, årets første gym fest og det skal nok blive grineren!

MR Leensbak skrev:Wrong turn... er noget af det värste gang lort jeg länge har set!!!

MR Leensbak skrev:Wrong turn... er noget af det värste gang lort jeg länge har set!!!

Marle skrev:MR Leensbak skrev:Wrong turn... er noget af det värste gang lort jeg länge har set!!!
nej hold da op, den er sgu da fed.

MesterMc skrev:En dårlig film: 8 Mile... Kan ikke tåle at se eller høre på emimenimenimenim....!!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster