).Lidt tal: 30 år, 75kg, 19% BF
Jeg træner 3x om ugen. Varmer op med 20 min cardio i det tempo jeg kan få min krop til. Herefter 1,5 time på det udvalg af maskiner (Technogym) vi har her i bygningen. Tager 3x12 øvelser på hver - og der er både mave, ben, arme og ja - ved ikke hvad halvdelen hedder, men 8 forskellige i al fald :-) Virker som om de er meget fordelt - for hele kroppen er smadret når man er færdig
Er gået lidt op i vægt over de sidste måneder her, så jeg tror egentlig det går fint.Mit mål med træningen er ikke at blive 'stor', men blot ikke ligne en pind. Og ovenstående har egentlig intet med mit spørgsmål at gøre, men så står det da et sted! :-) Anwyasy!
Jeg har søgt lidt for at se om man kunne finde nogle 'charts' for hvor meget folk trænede og hvad deres resultat var, vist med et billede (sammen med vægt/%). Jeg ved ikke hvor brugbart det ville være, men kunne måske bruges som personlig motivation - om ikke andet kunne det da være sjovt at se hvad folk fik ud af deres resultater.
Det har ikke lykkes mig at finde, men er der nogen af jer der kender sådan et sted?
Jeg har en ide om at jeg bare skal op og være lidt defineret og stadig kunne passe en standard t-shirt - ikke noget fancy der... Men når jeg læser folks logs på forskellige fora så er det som om man aldrig bliver tilfreds og blot vedligeholder - det er altid at skubbe grænser. Når man ikke et punkt hvor man tænker: "Hey, jeg er nice. Det er her jeg skal være" og så lægger træningen ud til vedligehold? Det er nok egentlig det jeg søger i ovenstående - forskellige grader af muskelmasser sammenholdt med deres vedligeholdelsesprogram...
Puh, jeg be'r om meget :-)