Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Badejern skrev:Det her virker som en nogenlunde faktuel test.
http://fpn.dk/mad/kost_ernaering/article2047424.ece
Der er kun en producent der angiver hvor olien kommer fra. De billige fra COOP angives som fine nok. Kvaliteten er nok meget ens for disse produkter, men det kan være der findes bedre alternativer?

Razz skrev:Jeg ville sørge for at købe fiskeolie der er renset så det ikke er fyldt med giftstoffer. Det skal også helst have været på køl inden du køber det. Fiskeolie fra supermarkedet er generelt et dårligt valg.

Blå Time skrev:Jeg er sikker på at der er andre ting ved din fysiske (og psykiske sundhed) du skal forbedre, før du bekymrer dig om hvilken slags fiskolie du spiser.

Blå Time skrev:Jeg er sikker på at der er andre ting ved din fysiske (og psykiske sundhed) du skal forbedre, før du bekymrer dig om hvilken slags fiskolie du spiser.

Badejern skrev:Blå Time skrev:Jeg er sikker på at der er andre ting ved din fysiske (og psykiske sundhed) du skal forbedre, før du bekymrer dig om hvilken slags fiskolie du spiser.
Arrh, det er vel meget rart at vide at den fisk der er blevet presset ikke kommer fra en del af havet bestående af halvt kviksølv, halvt bly og halvt vand. Man kan så håbe på at fødevarestyrelsen fører lidt kontrol med det, men så har du også ret i at der nok er andre ting der er bedre at gå op i.

Blunt skrev:
ved godt T-nation taler højt om deres flameout men det er så meget en mindre ting i forhold til mange andre parametere der er nemmere og bedre at styre..

Mcfeast skrev:Der er undersøgelser der har vist at hvis fiskeolie er af tilsrækkeligt dårlig kvalitet, så er det faktisk bedre at spise animalsk fedt fra. f.eks. køer, som er af god kvalitet. Derfor må der selvfølgelig også gælde det samme om den olie man suger ud af fisken og sælger på pilleform, så lad nu være med at komme med jeres ligegyldige kommentarer om at "det hele kan være lige meget, bare træn". Vi er nogle som har tid, lyst og motivation til at dyrke styrketræning på et seriøst plan.

Pillepinball skrev:Og vi siger bestemt ikke det hele er lige meget... Måske du en dag også lærer, at man skal vælge sine kampe her i livet.. Og vi har så bare valgt, at denne kamp ikke er værd at kæmpe sammenlignet med andre kampe.. Det hele handler om cost/benefit

Pillepinball skrev:Så vis du endelig, hvordan du på 1 døgn kan indsamle tilstrækkeligt med information omkring diverse fiskeolier til at konkludere hvorvidt de dyre er pengene værd....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster