Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Matt skrev:Nogen der ved om der er forskel på de kapsler man kan købe i netto til 18kr. og dem man kan købe andre steder for 100kr+ ??

rallen skrev:Du mener den lækre smag når man kommer til at bøvse senere på dagen? Mmhhh...

Søren1986 skrev:Matt skrev:Nogen der ved om der er forskel på de kapsler man kan købe i netto til 18kr. og dem man kan købe andre steder for 100kr+ ??
ja dem fra netto indeholder højst sandsynligt intet der tager den grimme bismag, når olien slippes fri.

Matt skrev:Søren1986 skrev:Matt skrev:Nogen der ved om der er forskel på de kapsler man kan købe i netto til 18kr. og dem man kan købe andre steder for 100kr+ ??
ja dem fra netto indeholder højst sandsynligt intet der tager den grimme bismag, når olien slippes fri.
Det har jeg intet problem med![]()
Jeg synes bare det virker besynderligt når prisforskellen er så markant

Martin G skrev:mht. bismagen æder man det bare med sit sengetidsmåltid jo ;)

Starpen skrev:Så en test på TV, hvor de sammenlignede og det kan sagtens betale sig! Kvaliteten er næsten den samme og de indeholder ingen farlige tungmetaller. Jeg køber selv dem fra Netto og er svært tilfreds! Man skal godt nok spise mindst 4 for at opnå daglig dosis, men til den pris er det ikke noget problem! Jeg spiser selv 8 dagligt og jeg har endnu ikke smagt det mindste fiske-smag overhovedet (og jeg er ret fanatisk, da jeg HADER smagen af fisk!).

Hr.Melin skrev:Desuden skal man lige huske at sammenligne omega-3 indholdet per gram mellem de forskellige mærker. Jeg har fx selv lige købt pikasol på tilbud fra bilka. De har et omega-3 indhold på ca 65%, hvor dem fra netto kun har ca 30-35%.
Man skal altså spise ca 4 "nettokapsler" for hver fx pikasol e.l. man spiser. Når så nettos koster 18kr/120stk = 0,15 kr/stk og pikasol på "bud" koster 0,71 kr/stk giver man hhv. 60 øre og 71 øre for omtrent den samme mængde omega-3. Prisforskellen er således minimal, hvilket kvalitetsforskellen ikke helt er.

frod0 skrev:tja.. jeg bruger selv en produkt som hedder Fitline, Omega3, det er ikke kapsler, der er flydende omega, og jeg kan kun sige at det omega man kan købe i netto, er det kun op til 5% af det, som kropen bruger, resten ryger bare ud, + fitline's omega er lavet efter nyt teknologi, hvor omegaen blandes med vandet, og ikke bare flyder over vandet, ;)

frod0 skrev:tja.. jeg bruger selv en produkt som hedder Fitline, Omega3, det er ikke kapsler, der er flydende omega, og jeg kan kun sige at det omega man kan købe i netto, er det kun op til 5% af det, som kropen bruger, resten ryger bare ud, + fitline's omega er lavet efter nyt teknologi, hvor omegaen blandes med vandet, og ikke bare flyder over vandet, ;)

frod0 skrev:1. nej du tager fejl, længere fordøjelse tiden er,, mindre du få ud af kapslen, og optagelsen for netto eller aldi fiskeolie kapsler er mellem 5 - 10 %.. og så hvis du har aldrig lugtet til det fiskeolie så vil jeg helt sikkert ikke anbefale det ;)

frod0 skrev:tja.. man kan tro det eller ej, jeg har prøvet det, og der er den eneste omega indtil videre som kan blandes med vand (de har endda patent på det), og ens krop bestå at 75% vand , og hvis omegaen blandes med vand så virker det langt bedre, jeg har selv prøvet at tage 5 forskelige omegaen indtil jeg prøvede fitline's omega 3 og der er den som fungerer bedst på ´mig, tja hvis du køber produktet har du endda 30 dage returret , selvom du åbner pakken, så hvis du ikke synes der er pengene værd så kan du aflevere det tilbage, men jeg vil helt klart give den en chance

Det lyder jo nøjagtig som et citat fra TvShop eller lignende.Martin G skrev:frod0 skrev:tja.. man kan tro det eller ej, jeg har prøvet det, og der er den eneste omega indtil videre som kan blandes med vand (de har endda patent på det), og ens krop bestå at 75% vand , og hvis omegaen blandes med vand så virker det langt bedre, jeg har selv prøvet at tage 5 forskelige omegaen indtil jeg prøvede fitline's omega 3 og der er den som fungerer bedst på ´mig, tja hvis du køber produktet har du endda 30 dage returret , selvom du åbner pakken, så hvis du ikke synes der er pengene værd så kan du aflevere det tilbage, men jeg vil helt klart give den en chance
Dette fik jeg i en privatbesked fra frod0. Enten er han ude på at gøre reklame for det omtalte produkt, eller også ved han virkelig bare slet ikke, hvad han taler om.
Han blander alt for mange begreber sammen til, at man overhovedet kan forholde sig til, som han siger.
Han kaster om sig med greber som ikke engang hænger sammen.

frod0 skrev:tja.. flot. du kan cp .... tja som smeden skriver så er vand baseret omega langt bedre end kapsler, troede meningen med den her post var at komme med forslag til omega3 produkter
.. så derfor ser jeg ingen grund til at forsætte den her diskution, ihvertfald ikke¨på den her måde

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster