Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:Ja var i City fitness (som var langt fra hvor vi bor i tirsdags, og det kostede Whopping 100kr) så tænkte jeg ville prøve fitness.dk her idag.. Hvad er 1gangs prisen.. kan ikke se nogen priser..??

er også frisk på andre centre i KBH hvis det er..?

Mikkel leicht skrev:hehe lidt blandede svar, men lyder da til man faktisk kan træne 1 gang uden årskort.. så det da gode nyheder.. nogen som skal med idag??er også frisk på andre centre i KBH hvis det er..?

essensen skrev:Mikkel leicht skrev:hehe lidt blandede svar, men lyder da til man faktisk kan træne 1 gang uden årskort.. så det da gode nyheder.. nogen som skal med idag??er også frisk på andre centre i KBH hvis det er..?
Det ville måske hjælpe andre hvis du skrev hvilken FDK du har tænkt dig at træne i - der er trods alt en del centre i KBH

nickz_! skrev:lige indtil der begyndt at poppe centre op alle steder.. så fandt folk ud af de faktisk kunne træne helt gratis ved at age rundt og få prøve timer.. og så begyndte centrene at tage penge for deres "prøve timer" og så kom der pludselig forretning ud af det.. da man så at man kunne sætte prisen tilpads højt så man næsten tvang folk til at vælge et 10 turs kort..
fitness.dk tager mellem 60-120 har nu været medlem i 6 år og har haft flere venner med og oftes i mit lokale centre har jeg taget dem med gratis men andre steder har du betalt mellem de nævnte 60 og 120 kroner.. men ja grotesk dyrt.. for et trænings pas.. men okay hvad koster det at køre go-cart en enkelt dag det samme eller mere.. same same et eller andet sted.. man kommer og benytter nogle faciliteter og det må man så betale for.

jeg synes det var for vildt så tog bare en fridag istedet
men snakkede om at man fik pengene tilbage hvis man mældte sig ind 
Mikkel leicht skrev:Det var fame ikke mange der gad at træne.. hvad sker der for djævleøen??????![]()
![]()
Skriv til mig på 28266602, så aftaler vi lige en tid... det kan stadig nåes!!!

Bryggen skrev:Mikkel leicht skrev:Det var fame ikke mange der gad at træne.. hvad sker der for djævleøen??????![]()
![]()
Skriv til mig på 28266602, så aftaler vi lige en tid... det kan stadig nåes!!!
Hej Mikkel! Bliv nu ikke skuffet, men hva jeg har set den ene gang hvor jeg var oppe og spørge i den ved vesterbrogad(på hjørnet) havde de ikke nok kilo til noget frit.. det hele er maskiner og cabler i alle afskygninger.. "spurgte en såkaldt instruktør, og svaret var at de jo ikke var sådan et bodybuilder-sted"![]()
Så måske du er heldig og de finder noget grej frem fra baglokalet du kan bruge, når du fortæller dem du er STÆRKMAND??!![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster