Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1419
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

Fitness.dk engangspris? muligt???

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Ja var i City fitness (som var langt fra hvor vi bor i tirsdags, og det kostede Whopping 100kr) så tænkte jeg ville prøve fitness.dk her idag.. Hvad er 1gangs prisen.. kan ikke se nogen priser..??
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Mener det koster over 100,-
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Et sted mellem 50-100kr
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Jeg plejer at få det gratis :)

Hvis du ikke har været der det sidste år.
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

nå ja - du kan faktisk bede om en prøvetræning!
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Mikkel leicht skrev:Ja var i City fitness (som var langt fra hvor vi bor i tirsdags, og det kostede Whopping 100kr) så tænkte jeg ville prøve fitness.dk her idag.. Hvad er 1gangs prisen.. kan ikke se nogen priser..??

er på vej op til en fitness.dk nu, og i hjørring betaler jeg 120 for en gang..
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

hehe lidt blandede svar, men lyder da til man faktisk kan træne 1 gang uden årskort.. så det da gode nyheder.. nogen som skal med idag?? :D er også frisk på andre centre i KBH hvis det er..? :wink:

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Lige OT men, jeg syns det er fuldstændig sindssygt de tager så mange penge for en fucking gang! Hvis man lige er udenbys kan man ik komme til at træne uden det skal koste en minimum 80kr. Hvad sker der? Syns da man plejede at kunne få en gratis prøvetræning alle steder for et par år siden.

lige indtil der begyndt at poppe centre op alle steder.. så fandt folk ud af de faktisk kunne træne helt gratis ved at age rundt og få prøve timer.. og så begyndte centrene at tage penge for deres "prøve timer" og så kom der pludselig forretning ud af det.. da man så at man kunne sætte prisen tilpads højt så man næsten tvang folk til at vælge et 10 turs kort..

fitness.dk tager mellem 60-120 har nu været medlem i 6 år og har haft flere venner med og oftes i mit lokale centre har jeg taget dem med gratis men andre steder har du betalt mellem de nævnte 60 og 120 kroner.. men ja grotesk dyrt.. for et trænings pas.. men okay hvad koster det at køre go-cart en enkelt dag det samme eller mere.. same same et eller andet sted.. man kommer og benytter nogle faciliteter og det må man så betale for.

Geografisk sted: roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Ingen logbog

Mikkel leicht skrev:hehe lidt blandede svar, men lyder da til man faktisk kan træne 1 gang uden årskort.. så det da gode nyheder.. nogen som skal med idag?? :D er også frisk på andre centre i KBH hvis det er..? :wink:

Det ville måske hjælpe andre hvis du skrev hvilken FDK du har tænkt dig at træne i - der er trods alt en del centre i KBH :wink:
Brugeravatar
Admin

essensen skrev:
Mikkel leicht skrev:hehe lidt blandede svar, men lyder da til man faktisk kan træne 1 gang uden årskort.. så det da gode nyheder.. nogen som skal med idag?? :D er også frisk på andre centre i KBH hvis det er..? :wink:

Det ville måske hjælpe andre hvis du skrev hvilken FDK du har tænkt dig at træne i - der er trods alt en del centre i KBH :wink:

øhh den tæt på vesterbrogade, den lige på et hjørne... hvad er det for en da?? :lol:

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Han er jo fra Mors, der er jo kun 2 centre, du må ha ham undskyldt :D

Reputation point: 60

nickz_! skrev:lige indtil der begyndt at poppe centre op alle steder.. så fandt folk ud af de faktisk kunne træne helt gratis ved at age rundt og få prøve timer.. og så begyndte centrene at tage penge for deres "prøve timer" og så kom der pludselig forretning ud af det.. da man så at man kunne sætte prisen tilpads højt så man næsten tvang folk til at vælge et 10 turs kort..

fitness.dk tager mellem 60-120 har nu været medlem i 6 år og har haft flere venner med og oftes i mit lokale centre har jeg taget dem med gratis men andre steder har du betalt mellem de nævnte 60 og 120 kroner.. men ja grotesk dyrt.. for et trænings pas.. men okay hvad koster det at køre go-cart en enkelt dag det samme eller mere.. same same et eller andet sted.. man kommer og benytter nogle faciliteter og det må man så betale for.

Det retfærdiggøre det dog ikke :P De ansatte mener jo også selv at det er grotesk..
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

Det var fame ikke mange der gad at træne.. hvad sker der for djævleøen?????? :roll: #-o

Skriv til mig på 28266602, så aftaler vi lige en tid... det kan stadig nåes!!!

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

jeg var faktisk i fitness.dk i sidste uge pga mit center var lukket... mener de ville have 120kr for en prøve time :sick: jeg synes det var for vildt så tog bare en fridag istedet :D men snakkede om at man fik pengene tilbage hvis man mældte sig ind :| og det er der hvertfald ingen chance for for mit vedkommedne... men hvis du kender nogen der træner der, må de tage dig gratis med en gang, sage han også.

min for mit vedkommende ville jeg aldrig føle mig tilpas sådan et sted.

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 200.00

Mikkel leicht skrev:Det var fame ikke mange der gad at træne.. hvad sker der for djævleøen?????? :roll: #-o

Hej Mikkel! Bliv nu ikke skuffet, men hva jeg har set den ene gang hvor jeg var oppe og spørge i den ved vesterbrogad(på hjørnet) havde de ikke nok kilo til noget frit.. det hele er maskiner og cabler i alle afskygninger.. "spurgte en såkaldt instruktør, og svaret var at de jo ikke var sådan et bodybuilder-sted" #-o

Så måske du er heldig og de finder noget grej frem fra baglokalet du kan bruge, når du fortæller dem du er STÆRKMAND??! :lol: :lol:
Stå gerne i skyggen...

Bryggen skrev:
Mikkel leicht skrev:Det var fame ikke mange der gad at træne.. hvad sker der for djævleøen?????? :roll: #-o

Hej Mikkel! Bliv nu ikke skuffet, men hva jeg har set den ene gang hvor jeg var oppe og spørge i den ved vesterbrogad(på hjørnet) havde de ikke nok kilo til noget frit.. det hele er maskiner og cabler i alle afskygninger.. "spurgte en såkaldt instruktør, og svaret var at de jo ikke var sådan et bodybuilder-sted" #-o

Så måske du er heldig og de finder noget grej frem fra baglokalet du kan bruge, når du fortæller dem du er STÆRKMAND??! :lol: :lol:

Kom heller ikke afsted, endte i druk istedet, så træner bare her i aften istedet.. men er træningsmæssigt en meget sur uge.. :(

Brugeravatar
StrongMan

Styrkeliste

Træner selv i fitness.dk men er altid i den ved Nørrebro station. Er faktisk meget tilfreds med faciliteterne der, og der er da os et par store gutter dernede. Hvis du har mulighed for at komme til nørrebro i stedet er jeg da frisk på en træning.
Men forvent nu ikke jeg skubber samme vægt som dig :wink:
“It takes 43 muscles to frown, but only 17 muscles to smile.
That makes it 2.5 times easier to smile”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Tilbage til Off topic

Brugere online