I må lige flytte tråden, hvis den ligger i en forkert kategori (jeg kunne ikke finde nogen med underemnet "center").
Jeg vil gerne begynde i Fitness World, Friis (Aalborg): http://www.fitnessworld.dk/center/fitness-world-friis
Jeg ved godt at der er "bedre" muligheder rundt i byen, men jeg søger ikke et seriøst center på den måde (ja, det lyder nok lidt dumt/forkert). Så mit valg af Fitness World kan ikke diskuteres, jeg vil bare høre om jeg skal vælge Friis.
Jeg har i de senere par år trænet i Dannebrogsgade, men bor nu lige ved Friis og det er selvsagt derfor nemmere (selvom andre center også er overkommelige).
Jeg er desværre ikke medlem for tiden og har derfor ikke mulighed for at teste centeret i Friis, og dette leder derfor frem til mit spørgsmål:
Er der nogle her, som træner i Friis/har været der på det seneste og kan sige lidt om menneske mængden?
- Jeg bruger kun frievægte og er ikke interesseret i hverken hold eller maskiner. Men vil gerne høre lidt om eksempelvis mulige kø-dannelser ved squat, bænk og pull-ups.
Håber nogle kan informere mig lidt om dette-
På forhånd tak