Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rambo-Ringsted skrev:det gør jeg også i forvejen.. men er sku træt af nogle tards som tit går rundt i centret eller sidder i baren... og hvis fitnessworld havde de samme faciliteter og vægte så ville jeg overveje det... men har hørt de kun har 36kg maks!

Rambo-Ringsted skrev:det gør jeg også i forvejen.. men er sku træt af nogle tards som tit går rundt i centret eller sidder i baren... og hvis fitnessworld havde de samme faciliteter og vægte så ville jeg overveje det... men har hørt de kun har 36kg maks!

Rambo-Ringsted skrev:okay.. det er sku e fesen standard i centrene... er allerede oppe i 40kg og er ikke stor endnu...
odessyus træner du i powergym hver dag eller?

heli0z- skrev:FW i Kolding har op til 36kg ... Det er standard i de fleste centre ..

Rambo-Ringsted skrev:okay.. hvilken retaderet spasser har lavet den lov/regl?? han må da tro a selv en der vejer 80kg ikke kan løfte over 42 kg i visse øvelser....
men det kan de så.... =D>

TheFatboy skrev:heli0z- skrev:FW i Kolding har op til 36kg ... Det er standard i de fleste centre ..
Der er vist også regler om at 42kg er maximum for håndvægte i de danske centre. Det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med, at de alle sammen overholder reglen

Andersbr skrev:TheFatboy skrev:heli0z- skrev:FW i Kolding har op til 36kg ... Det er standard i de fleste centre ..
Der er vist også regler om at 42kg er maximum for håndvægte i de danske centre. Det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med, at de alle sammen overholder reglen
Og dog? - Jeg mener der på et tidspunkt for en del år tilbage, blev ændret i hvor mange håndvægte, træningsrum i danske fængsler må have.
Har dog aldrig hørt at der skulle være decideret love for vægten af håndvægte i et alm. center..

Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Vælg et center som tager hånd om hvad i har brug for af udstyr i stedet for de se på hva der er mest profit i ligesom fitnessworld!!!
Ny Helse og Motion & Dansk Helsesport i århus er langt bedre centre udstyrsmessigt

Nick187 skrev:Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Vælg et center som tager hånd om hvad i har brug for af udstyr i stedet for de se på hva der er mest profit i ligesom fitnessworld!!!
Ny Helse og Motion & Dansk Helsesport i århus er langt bedre centre udstyrsmessigt
Har i planer om at starte i Aalborg også? Ville være super fedt!

TheFatboy skrev:heli0z- skrev:FW i Kolding har op til 36kg ... Det er standard i de fleste centre ..
Gozo skrev:Nick187 skrev:Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Vi har jo allerede Power Gym

Nick187 skrev:Gozo skrev:Nick187 skrev:Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Har hørt meget blandet om power gym, både godt og skidt - men har endnu ikke selv prøvet det, burde nok give det et forsøg

Rambo-Ringsted skrev:altså nu hvor jeg nævnte at der var nogle tards så var det at der er en som kommenter min parkerin fx.. og var inden for båsen.. og så brokker han sig over at man først stopper medat træne 3min inden centret lukker... "gik ikke i ad bagefter"
og så en anden tard som er tatoveret over det hele som brokker sig fordi man har været ude på toilettet og så har en anden taget en bænk, og så ber man om den igen... han skal underligt nok også altid flashe i centret når han skal skifte tøj som han ikke gør i omklædnings rummet....

Nick187 skrev:Gozo skrev:Nick187 skrev:Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Har hørt meget blandet om power gym, både godt og skidt - men har endnu ikke selv prøvet det, burde nok give det et forsøg

Gozo skrev:Nick187 skrev:Gozo skrev:Nick187 skrev:Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Bare lige af interesse - hvad har du hørt af negative ting?

Nick187 skrev:Gozo skrev:Nick187 skrev:Gozo skrev:Nick187 skrev:Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Jamen mest at der generelt skulle være dårlig attitude fra mange af dem der træner dernede. Ikke at det er noget der ville ødelægge min træning
Omvendt har jeg også hørt at det skulle være et rigtig godt center, med noget ordentligt udstyr, og hvor folk passer deres træning
Begge dele er dog kun noget jeg har hørt, så skal ikke kunne bedømme kvaliteten af centret, og derfor må jeg også hellere prøve en træning derhenne på et tidspunkt, så jeg kan se hvad det powergym er for noget

Gozo skrev:Nick187 skrev:Gozo skrev:Nick187 skrev:Gozo skrev:Nick187 skrev:Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....
Jamen mest at der generelt skulle være dårlig attitude fra mange af dem der træner dernede. Ikke at det er noget der ville ødelægge min træning
Omvendt har jeg også hørt at det skulle være et rigtig godt center, med noget ordentligt udstyr, og hvor folk passer deres træning
Begge dele er dog kun noget jeg har hørt, så skal ikke kunne bedømme kvaliteten af centret, og derfor må jeg også hellere prøve en træning derhenne på et tidspunkt, så jeg kan se hvad det powergym er for noget
Nu har jeg trænet der nede i 3 år og er aldrig nogensinde blevet behandlet dårligt. Hvis du taler pænt til folk, ryder op efter dig selv og behandler udstyret ordentligt, er jeg sikker på at du vil få samme oplevelse

Nyhelseogmotion skrev:Fitnessworld er ikke til bodybuilder & dem som være store.... det er en pengemaskine for dem som tror de skal i form og aldrig kommer det....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster