http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=50039
Hans stats:
18 år
182 cm
65 kilo
Hvilken jomfrukur..?
Det sjoveste må næsten være at han allerede har trænet i 2 år og opnået ovenstående stats

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Pzyrex skrev:Sådan nogle indlæg er der jo tusind af på BH. De kommer nærmest dagligt.

krzbn skrev:Pzyrex skrev:Sådan nogle indlæg er der jo tusind af på BH. De kommer nærmest dagligt.
I så slem en grad alligevel?
Er der ikke vildt ofte, men har set lignende tråde.. Det her slår dog alt.

Miss Rie skrev:Jeg mener så absolut at han skal tage sine steoider, eventuelt ryge sig en af de gode sunde joints i taler så godt om![]()
Jamen er vel sundere end knægten kommer ud i heroin misbrug?
- Dette er absolut ikke ment alvorligt! Men må man punke hvis man kan? Ohhh ye, det er humor![]()
/Rie

Jaspar skrev:Jeg begriber ikke, folk bruger Bodyhouse af alle steder. Større og mere kompetente amerikanske/engelske boards er da at foretrække, i stedet for en masse brianer på et dansk forum, som for det meste, alle har svært ved at stave og dets lige.

krzbn skrev:Så fucking dum har man ikke lov til at være..
http://www.bodyhouse.dk/idealbb/view.asp?topicID=50039
Hans stats:
18 år
182 cm
65 kilo
Hvilken jomfrukur..?![]()
Det sjoveste må næsten være at han allerede har trænet i 2 år og opnået ovenstående stats

alfross skrev:Jaspar skrev:Jeg begriber ikke, folk bruger Bodyhouse af alle steder. Større og mere kompetente amerikanske/engelske boards er da at foretrække, i stedet for en masse brianer på et dansk forum, som for det meste, alle har svært ved at stave og dets lige.
Amerikanske boards er jo på engelsk.. Hvor meget tror du den almindelige BH-bruger har hørt efter i folkeren?

Futureslim skrev:Vil sige at jeg har læst det der er dummere på bodyhouse...
2 års erfaring er dog alligevel erfaring - jeg ville selvfølgelig aldrig råde folk til at tage det der, men jeg tror da at mange begynder efter 2 års seriøs træning, altså af dem som gør det.
Der er selvfølgelig også de lidt mere hjernedøde som begynder efter 1 uges træning fordi dealeren i centeret får dem overtalt eller venners venner.
Jeg læste den tråd der og tænkte ikke nærmere over hvor dumt der lyder eller er, men det ér nok fordi jeg har set, læst og hørt det der er dummere.. Det er jo newbie-spørgsmål som forekommer ret så tit på bodyhouse som Pzyrex siger..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster