Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyngbeck skrev:Jeg tror det din "vejleder" mente var at det at drikke en weightgainer shake svarer til en liter mælk.

Nikke87 skrev:en vejleder siger at det er bedre at tage flydende kulhydrater istedet for weigtgainer, ville bare høre jeres mening om det.. og hvor jeg evt kan købe det henne?..

Illisher skrev:Nikke87 skrev:en vejleder siger at det er bedre at tage flydende kulhydrater istedet for weigtgainer, ville bare høre jeres mening om det.. og hvor jeg evt kan købe det henne?..
WG = protein + kulhydrat.
Så det din "vejleder" siger er at det er bedre at drikke kulhydrater uden protein.. nej!

Martin88 skrev:Illisher skrev:Nikke87 skrev:en vejleder siger at det er bedre at tage flydende kulhydrater istedet for weigtgainer, ville bare høre jeres mening om det.. og hvor jeg evt kan købe det henne?..
Så det din "vejleder" siger er at det er bedre at drikke kulhydrater uden protein.. nej!
Kommer da an på, om man overhovedet har brug for proteinen.. For ellers kan en appelsinjuice være et sundt, billgt og nemt alternativ til letoptagelige kalorier, bare som eksempel
Optagelseshastigheden er næppe meget forskellig på de to typer kulhydrat..

Illisher skrev:Nikke87 skrev:en vejleder siger at det er bedre at tage flydende kulhydrater istedet for weigtgainer, ville bare høre jeres mening om det.. og hvor jeg evt kan købe det henne?..

Nikke87 skrev:er det så med en fordel at indtage bodylabs carbs under træning ? og efter træningen weightgainern og en time efter et godt måltid?.....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster