Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1432
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

Food preparation

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

kostplan

Som I kan se på min kostplan, spiser jeg 200g kylling, 200kg oksekød og 200g pangasius dagligt. Jeg gider ikke bruge latterligt langt tid i køkkenet hver dag, så derfor laver jeg kød til et par dage i forvejen.
Jeg tilbereder 800g kylling, 800g oksekød og 800g pangasius, som spises på selve tilberedelses-dagen og 3 dage frem. Er dette fint eller uhensigtsmæssigt på nogen måde?

Som kulhydratkilde har jeg skrevet 100g ris ind ved alle 3 måltider, men jeg vælger mellem ris, pasta, kartofler og rugbrød. Har I nogle tips og tricks til, hvordan jeg måske kan nøjes med at lave dette én gang om dagen? --- Af en eller anden grund generer det mig egentlig ikke så meget lige at koge lidt ris, som det gør at lave kylling :blackeye:
bwahaha
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg tilbereder 800g kylling, 800g oksekød og 800g pangasius, som spises på selve tilberedelses-dagen og 3 dage frem. Er dette fint eller uhensigtsmæssigt på nogen måde?

Intet problem. Er du rigtig doven laver du til længere tid og fryser det færdige kød ned.
Well, you can always be thinner... look better.
Brugeravatar

Reputation point: 315

Jeg laver cirka 800g ris af gangen, og så står det bare på køl indtil det er spist. Gjort det i snart 2 år. No prob there. Og kyllingen osv er også fint. Men jeg ville nok kaste 200g havregryn ned om morgen i stedet for kun 100 .
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Ratz skrev:

Intet problem. Er du rigtig doven laver du til længere tid og fryser det færdige kød ned.

Okay tak.. Ja, jeg er ret doven når jeg sidder i stuen og der er comedy på 3+! Så jeg kan altså godt bare tage og tilberede 1kg kylling af gangen? Det er immervæk lidt nemmere bare at smide hele posen i ovnen.. Så fryser jeg bare 200-400g ned og tager det fra fryseren til køleskabet en dag før jeg skal bruge det?
bwahaha
Brugeravatar

Kidd skrev:Jeg laver cirka 800g ris af gangen, og så står det bare på køl indtil det er spist. Gjort det i snart 2 år. No prob there. Og kyllingen osv er også fint. Men jeg ville nok kaste 200g havregryn ned om morgen i stedet for kun 100 .

Så du spiser det bare kold? Hvilke ris bruger du?
Det havregryn jeg bruger er pulveriseret havregryn som jeg bruger i en morgenshake - og den shake er så rigelig tyk i forvejen - tror faktisk ikke der kan være 100g ekstra i :) Synes også 1000kcal fra morgenstunden er rigeligt?
bwahaha
Brugeravatar

Støttrup skrev:
Kidd skrev:Jeg laver cirka 800g ris af gangen, og så står det bare på køl indtil det er spist. Gjort det i snart 2 år. No prob there. Og kyllingen osv er også fint. Men jeg ville nok kaste 200g havregryn ned om morgen i stedet for kun 100 .

Så du spiser det bare kold? Hvilke ris bruger du?
Det havregryn jeg bruger er pulveriseret havregryn som jeg bruger i en morgenshake - og den shake er så rigelig tyk i forvejen - tror faktisk ikke der kan være 100g ekstra i :) Synes også 1000kcal fra morgenstunden er rigeligt?

Bruger mest hele brune øko ris. Og ja, spiser det bare koldt, til stor forundren på mit arbejde :P

Jo, det er sgu nok rigeligt. Ligger på det samme indtag som dig, men foretrækker mange kulhydrater fra morgenstunden af.
Brugeravatar

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Tja, huskereglen er at ca 4 dage i køleskab, hvis du er hurtig med nedkølingen og grundig med hygiejnen
Naturvidenskab er sjovt!

http://hufysik.blogspot.dk/
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 195.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud