Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1322
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1320

Følg bodybuilding.dk på

for stor cheat meal?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

sad og tænket om man kunne få et for stor cheat meal jeg tænket jeg ville dele en fam. pizza og ca ½ pose frost pommefrits med min søster ville det være for stort
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg syntes, at det virker lige tilpas og som et godt cheat meal. Jeg kan kun anbefale at indtage det.
NU KOMMER FAR!

Tjek desuden min log og følg min hverdag med Wendler 5/3/1, Bruce Springsteen, Erasure, rødvin, skovmandskjorter og jagten på 3,5 liter mælk dagligt.

Nu kommer far!

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 132.00
- Dødløft: 150.00

Kostplan: Ingen kostplan

totalt optur :D så for min søstetr os lidt med på sin meget pressede økonomi
Brugeravatar

Kommer an på hvordan din diæt ellers ser ud. Hvis du ikke ligger i særligt stort underskud så er det måske overkill. Desuden kommer det an på hvor ofte du gør det. Men ellers lyder det ikke at noget voldsomt (:

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Alex789 skrev:Kommer an på hvordan din diæt ellers ser ud. Hvis du ikke ligger i særligt stort underskud så er det måske overkill. Desuden kommer det an på hvor ofte du gør det. Men ellers lyder det ikke at noget voldsomt (:

mit under skud er på ca 400 det er mit første cheat meal
Brugeravatar

Et ordentligt cheatmeal er da en hel fam pizza og en hel pose pommefritter :)
Men nej, det er jo trods alt et cheatmeal, og så skal man jo cheate :wink:
Set the record straight.
Brugeravatar

Geografisk sted: AK Nordland

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

LDamsgaard skrev:Et ordentligt cheatmeal er da en hel fam pizza og en hel pose pommefritter :)
Men nej, det er jo trods alt et cheatmeal, og så skal man jo cheate :wink:

jeg deler med min søster :)
Brugeravatar

Det kommer helt an på, hvor stort dit energi-overskud er. Et cheat meal skal være moderat - der er ingen grund til at spise ~500-1000 kcal over dit ligevægtsindtag.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Qmega skrev:Det kommer helt an på, hvor stort dit energi-overskud er. Et cheat meal skal være moderat - der er ingen grund til at spise ~500-1000 kcal over dit ligevægtsindtag.

-400 men jeg har syndsygt lyst til en pizza jeg arbejder i et køkken og der er bare meget mad jeg ik "må" spise
Brugeravatar

livebig55 skrev:
Qmega skrev:Det kommer helt an på, hvor stort dit energi-overskud er. Et cheat meal skal være moderat - der er ingen grund til at spise ~500-1000 kcal over dit ligevægtsindtag.

-400 men jeg har syndsygt lyst til en pizza jeg arbejder i et køkken og der er bare meget mad jeg ik "må" spise

Ligger du 400 under dit ligevægtsindtag med den der pizza?

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Spis din pizza and stay happy bare sørg for at holde cheat meals på et minimum men vis man virkelig craver og ikke cutter op til konkurrence så go for it :wink:
IIFYM Supporter.
Brugeravatar

Geografisk sted: Greve

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 205.00

Alex789 skrev:
livebig55 skrev:

Ligger du 400 under dit ligevægtsindtag med den der pizza?

nej aner ik hvordan jeg ligge med en pizza ved ik endgang hvor mange kcal der er i
Brugeravatar

JannikJ skrev:Spis din pizza and stay happy bare sørg for at holde cheat meals på et minimum men vis man virkelig craver og ikke cutter op til konkurrence så go for it :wink:

har ik lige tænkt mig at stille op og jeg tænker hvis jeg for en grante cheat meal så har jeg nok ik så meget lyst til den med jeg laver på arbejdet
Brugeravatar

Vi kan ikke fortælle dig, om dit cheat meal er for stort. Det kommer an på dine mål, hvor ofte du cheater, hvordan et sådant cheat påvirker dig osv.

Givet at du, som de fleste herinde, går op i din træning men også forsøger at finde en sund balance mellem indsats og udbytte, så ser jeg intet problem i at cheate rimelig eftertrykkeligt igennem nu og da. Du skal ikke stille op til noget, og du skal nyde livet ;)
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:Vi kan ikke fortælle dig, om dit cheat meal er for stort. Det kommer an på dine mål, hvor ofte du cheater, hvordan et sådant cheat påvirker dig osv.

Givet at du, som de fleste herinde, går op i din træning men også forsøger at finde en sund balance mellem indsats og udbytte, så ser jeg intet problem i at cheate rimelig eftertrykkeligt igennem nu og da. Du skal ikke stille op til noget, og du skal nyde livet ;)

okay :)
Brugeravatar

Well, der kan vel regnes lidt på det.

Hvis du er 400 kcal i underskud hver dag, er det 2800 kcal om ugen. Hvis dit cheatmeal er udover dit normale indtag med 400 i underskud, kommer du den dag op på måske 1000-1200 i overskud. Samlet for ugen har du så kun været 1600-1800 kcal i underskud.

Helt strengt og ren teoretisk vil du således kun tabe omkring 200g om ugen med sådan et setup. Du kunne maximere tabet det ved at faste helt eller indtage meget lidt kcal dagen efter. Hvis jeg gør noget lignende, består min mad dagen efter ofte af et par liter mælk og 200g kylling og grøntsager så jeg kun får omkring 1000kcal men stadig omkring 1g protein/kg kropsvægt
<script></script>

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00

Galleri: Vis galleri (1)

Hver gang jeg får lyst til cheat meals, hvor jeg typisk får ufattelig lyst til pizza, så beder jeg min far om at lave en grov pizzadrej, som bliver dresseret med 3 dåser tun, tomatsovs og et par hakket fede hvidløg.. og så en shake til at skylle det ned med. Utrolig nemt og lækkert :)
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.
Brugeravatar

Reputation point: 70

Geografisk sted: Odense

Jenslyn87 skrev:Vi kan ikke fortælle dig, om dit cheat meal er for stort. Det kommer an på dine mål, hvor ofte du cheater, hvordan et sådant cheat påvirker dig osv.

Mig bekendt benytter offseason atleter sig da også af cheat meals/off dage, de fleste jeg kender har en ædedag/off dag 1 dag om ugen.

Logbog: Ingen logbog

JannikJ skrev:Spis din pizza and stay happy bare sørg for at holde cheat meals på et minimum men vis man virkelig craver og ikke cutter op til konkurrence så go for it :wink:

Kunne ikke være mere enig!
“War is the realm of danger; therefore courage is the soldier’s first requirement”

Krigerisk Tilstand - Logbog
Brugeravatar

Geografisk sted: København

nu er den det meal spist og føj det gør jeg ik igen har stadig mega ondt i mave efter ca 2½-3timer
Brugeravatar

Hvis du har mulighed for at måle din fedtprocent kan du altid bruge den som guide. Falder den fra uge til uge så har dit cheatmeal været tilpas, hvis ikke er det højst sansynligt overdrevet.

Træner her: Power Gym

Razz skrev:Hvis du har mulighed for at måle din fedtprocent kan du altid bruge den som guide. Falder den fra uge til uge så har dit cheatmeal været tilpas, hvis ikke er det højst sansynligt overdrevet.

har en fedt tang fra bodylab af
Brugeravatar

Hvis man spiser sundt og ellers har styr på sin viden om kosten kunne du da springe et par måltider over og let spise en eller to pizzaer i løbet af en uge eller som mig spise mere hvis moralen og energi er lav og cutte når den er høj.
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online