Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ebbi-ztar skrev:Det glæder heller ikke om "bare" at spise, du skal også spise rigtigt. Såsom masser af grøntsager, proteinrigt mad, mad med sundt fedt etc.
Ydermere vil jeg foreslå, at hvis du ikke har trænet før, bare starter stille og rolig op, og når du så efter et par måneder har fået lidt erfaring og har lidt teknik, så kan du evt. starte på et program.
- Der findes også kosttilskud som weightgainer, kreatin osv., men dette behov kan sagtens dækkes igennem en sund kost

Bulk skrev:Han behøver da ikke tage weight gainer?
Når han vejer så lidt skal der jo ikke særlig meget mad til før han ligger i bulk. ;)
Men jeg vil anbefale dig at lave en kostplan med massere af sunde ting og proteinrig mad. Samtidig med det skal du bare passe din træning, så er jeg overbevist om at du tager på forholdsvist hurtigt.

Bulk skrev:Han behøver da ikke tage weight gainer?

plaid skrev:Bulk skrev:Han behøver da ikke tage weight gainer?
Når han vejer så lidt skal der jo ikke særlig meget mad til før han ligger i bulk. ;)
Men jeg vil anbefale dig at lave en kostplan med massere af sunde ting og proteinrig mad. Samtidig med det skal du bare passe din træning, så er jeg overbevist om at du tager på forholdsvist hurtigt.
Det er også kun ment som supplement hvis det ikke kan optages igennem kost

Bulk skrev:plaid skrev:Bulk skrev:Han behøver da ikke tage weight gainer?
Det er også kun ment som supplement hvis det ikke kan optages igennem kost
Sådan som jeg læser det får han det til at lyde som et gudemiddel. Som om det er kosttilskudet der gør hele arbejdet, og hvis man bare tager det bliver man stor?
Kan være vi tolker det forskelligt dog vil jeg bare sige til trådejer at kosttilskud kun er til hvis du ikke opnår nok kalorier gennem din almindelige kost. Ellers er det jo bare spild af penge hvis du opnår nok kalorier i forvejen..

Nielsen123 skrev:spiser en portion yougurt kl halv 8 om morgen. to rugbrødder kl halv 12. en eller to boller med syltetøj kl 3. og aftens mad kl halv 6 og det er det

Nielsen123 skrev:spiser en portion yougurt kl halv 8 om morgen. to rugbrødder kl halv 12. en eller to boller med syltetøj kl 3. og aftens mad kl halv 6 og det er det

Nielsen123 skrev:i skal alle sammen have tusinde takevt. nogle der ved hvor man kan finde en god madplan med tider på hvornår måltiderne skal være og med alle de indhold i siger maden skal have
? mvh.

mikkel_baech skrev:Nu skal du høre min madplan for idag, Følg den et par måneder og du skal nok se forskel.
Morgenmad.kl 0700
250g havregryn og en liter mælk
en rugbrød med en banan og et stykke pålægschokolade på
kl 0900 to rugbrødder og en liter kakao mælk og et par kopper kaffe.
kl 12
9 stykker rugbrød med blandet pålæg bla. to dåser makrel en banan og en leverdreng![]()
kl 15
rester fra sidste aften, i det her tilfælde 300gram kylling og en smule pasta i pesto cirka 300gram.
kl 1800
Pasta og kødsovs tømte gryden og der var brugt 600gram hakket oksekød.
kl 2100
to avocadoer og en banan samt en liter mælk og et par kopper kaffe.
og lur mig om ikk der ryger lidt mere ned før jeg rammer dynen.
Prøv at sætte det i sammenligning med hvad du fortærer på en dag, jeg tager ikke voldsomt meget på ved at spise sådan her( er blot ved at carbe op til maxløft om et par dage)
Der skal altså føde ned for at blive tung i betrækket.

plaid skrev:mikkel_baech skrev:Nu skal du høre min madplan for idag, Følg den et par måneder og du skal nok se forskel.
Morgenmad.kl 0700
250g havregryn og en liter mælk
en rugbrød med en banan og et stykke pålægschokolade på
kl 0900 to rugbrødder og en liter kakao mælk og et par kopper kaffe.
kl 12
9 stykker rugbrød med blandet pålæg bla. to dåser makrel en banan og en leverdreng![]()
kl 15
rester fra sidste aften, i det her tilfælde 300gram kylling og en smule pasta i pesto cirka 300gram.
kl 1800
Pasta og kødsovs tømte gryden og der var brugt 600gram hakket oksekød.
kl 2100
to avocadoer og en banan samt en liter mælk og et par kopper kaffe.
og lur mig om ikk der ryger lidt mere ned før jeg rammer dynen.
Prøv at sætte det i sammenligning med hvad du fortærer på en dag, jeg tager ikke voldsomt meget på ved at spise sådan her( er blot ved at carbe op til maxløft om et par dage)
Der skal altså føde ned for at blive tung i betrækket.
DAMN så vil jeg sg blive voldfed! Men nice ædetur med 9 stykker rugbrød! Men må sg også koste lidt - kan jeg sg ikke på en SU

colossus skrev:Slaaaaap af.. hvor mange kcal er det Mikkel, 10.000?
Tror alstå godt trådstarter kan nøjes med 1/3 af det du spiser og stadig ligge i O.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster