Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ignoratios skrev:Umiddelbart ser det fint ud. Det ser ud til du har en fin basis viden omkring træning. Hvor mange reps tager du i de forskellige øvelser? Sørger du for at der er progression fra gang til gang?
Fordelingen af push og pull sets er dog lidt skæv. Du har mange flere sæt på push dagen, end du har på pull dagen og på bendagen. Du kan balancere det ved at fjerne nogle push øvelser eller tilføje flere øvelser til de andre pas. Jeg synes godt du kan tilføje lidt flere ryg-øvelser (et mere vertical pull eksempelvis) eller lidt flere sæt i de eksisterende.
Du hsr rigtigt, rigtigt mange skulder øvelser. Skulderen består af tre heads, ja, men du rammer dem gennem andre øvelser. Jeg synes det er tilstrækkeligt med standing OH press (som evt. går over i et push press) og lateral raises og eventuelt upright row, hvis man er en af dem der kan holde til bevægelsen. Rear delt bliver for manges vedkommende stimuleret fint af diverse row-bevægelser. Selv træner jeg kun isoleret skulder hver 14. dag cirka, men jeg har en ret dominerende skulder, mere er ikke nødvendigt for mig.
Det er konsensus herinde at begyndere bør træne fullbody eller højest et 2-split. Det er der også god grund til og for mange er det den bedste metode. Men det er ikke alle der responderer bedst på fb eller 2-split og det er jo også vigtigt at træne på en måde, hvor man har det sjovt. Så fortsæt du medmeit 3-split, hvis det er det du bedst kan lide og du har gode resultater.

Arizon skrev:Kører selv 3 split, og jeg foretrækker at køre min skuldre på min ben dag?
forstår ikke du vil køre skuldre på chest dagen også? nu når du alligevel kører 3 split?

Arizon skrev:Fordi hvorfor ikke køre skuldre på ben dagen hvor du har haft hvile fra brystdagen? der ingen grund til at køre skuldre på din chest dag når du kører 3 split, den er jo udmattet i forvejen.. så da hellere få den på en dag for sig selv :-)

Ignoratios skrev:En ben-træning (nå vi kommer op i et 3-split eller derover) bør i min optik være så hård, at man ikke har energi til noget som helst efterfølgende. Derfor fortjener ben en dag for sig selv.
Desuden er opbygningen af et 3-split så subjektiv en vurdering, at det er forkert at sige at en metode er mere rigtig end en anden.
En måde at få lidt variation på er også at ændre opsætningen af sit split og rækkefølgen, man tager hver muskelgruppe i.
Fedt at se en 17-årig, der ikke behøves at drikke sig lam hver weekend. Stor respekt for det. Din resultat viser også, at du tager det seriøs. Du kan se frem til nogle flotte resultater din alder taget i betragtning, hvis du blot fortsætter med at gøre en indsats. Og det er ikke fordi jeg taler ned til dig, at jeg kalder dig en nybegynder. Ordet tillægges en negativ betydning af mange, men det er ikke sådan jeg bruger det her. Jeg tror jeg vil kalde de fleste nybegynder i mange år og forventer en ret massiv krop eller styrke før jeg kalder dem intermediate
. og ja alt den alkohol er sku overvurderet imo, damerne kommer nok af sig selv om et par år 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster