Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ninjagrenen skrev:Men ellers så ville jeg foreslå dig at skifte til et program med en masse basisøvelser.

Er ikke helt med, du vil til at arbejde som nedrivningsmand dog vil du ikke skifte fra HST.. hm hvad er det så du vil have vores hjælp til?
Ikke for at være på tværs, men tag det nu med ro, ang det nedrivnings job.. Det lyder seriøst som om det går dig på nerverne..
Pt går jeg selv om laver nedbrydnings arbejde. Ja det er hårdt, ja det er tungt, og ja man er træt om aftenen. og det er svært at tage sig sammen til træning. Men efter den første uge kan nok godt overskue at tage til træning bagefter.
Mit råd til dig er at tage det med, og lad være med at knokle på fra syv til ni. Så du er død resten af dagen.. Du skal holde hele dagen.

George Turners 10x10, jeg har kun hørt gode ting om det program og du både vokser og bliver stærkere af programmet

BigDaddy skrev:Men grunden til at jeg ikke vil stoppe med hst, er på grund af der nogle der har sagt det til mig, så lad være med og giv mig skylde hvis jeg ikke har ret :D at nogle siger det er dumt at stoppe midt i en cyklus?George Turners 10x10, jeg har kun hørt gode ting om det program og du både vokser og bliver stærkere af programmet
ser nice ud det program, og HÅRDT! =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster