Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Zaulich skrev:Hey bb.dk! ;)
Jeg skal til at planlægge mit cut - mit først cut, vel at mærke..
Havde tænkt mig, at lave cardio 3 gange om ugen, og ved siden af dette et fb på 2-3 gange om ugen..
Min morgen vægt er 88kg - vil tro jeg har en fedt procent på 16, med planen at komme ned på 10-12%, ergo skal der tabes ca. 4-5kg.
Mit spørgsmål er nu, hvordan et fb-program skal se ud, taget i betragtning at der cuttes (både mht. til øvelses valg, RoM osv.)?
//Zaulich

Henriksen skrev:ud fra din ryg ligner du sq ikke en der har en fedtprocent på 16%.

Henriksen skrev:nej nej det sq fint nok, det var ikke for at brokke mig.
Det var bare så du ikke tog fejl af din fedt procent hvis det nu var ny opdateret billeder

Zaulich skrev:Ser ganske fornuftigt ud med de mange basis øvelser, men synes umiddelbart, at det virker til relativt få øvelser (8-9)
- Men det selvfølgelig bare være mig ;)

mic skrev:Zaulich skrev:Ser ganske fornuftigt ud med de mange basis øvelser, men synes umiddelbart, at det virker til relativt få øvelser (8-9)
- Men det selvfølgelig bare være mig ;)
Under et cut må du hellere begrænse dig til de store øvelser, du er i energi-underskud og skal have mest muligt ud af den energi du har til råde.
Jeg bifalder Nick_91's øvelsesvalg, men ville nok skære et enkelt sæt på hver øvelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster