Jeg er ramt af depression. Årsagen er at jeg på det seneste har givet op på alt jeg før elskede. Mit sociale liv, min fodbold og en gang imellem min familie. Det er jeg dog ved at genopbygge. Til gengæld er fodbold ikke rigtig noget som interesserer mig længere, da jeg er blevet 16 år gammel, og ikke længere har chancen om at spille med de bedste på min årgang (har altid været en A-M2-række spiller). De er markant bedre.
Så derfor vil jeg gerne starte en ny hobby. Har en lille smule erfaring fra netop fodbolden (da jeg toppede bedte vores træner om styrketræning), men jeg søger dog en hel masse basalinfo om netop styrketræning.
Jeg har altid været slank. På nuværende tidspunkt er jeg en 16 årig dreng, som vejer godt 59 kg, og har en høje på 175 cm.
Inden i går løs med hvad jeg bør vide, skal jeg lige havde svaret på noget.
Bør jeg hoppe over til weightgainer, eller skal jeg holde mig til standard proteinpulver.
Kreatin?
En rutine - både til nu og til fremtiden. Jeg er klar på at anstrenge mig under mine trænings-dage (så ikke noget alt for let), men hvis hver rutine (i starten) holdes på 1 time max ville det være fantastisk.
Hvordan går man med mad? Har hørt en del og "bulk" og "shred", som jeg godt ved hvad er i simpel forstand, men ikke sikker på det , hvis man nu skulle gå ind i detaljer.
Udover det - alt info er meget, meget påskønt.
Ha' en god dag derude

. Forhåbentlig kan du finde glæde ved styrketræning.