Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjørnen skrev:Kreating skal indtages hver dag.
Normal stigning i vægt er 1-3 kg. Personligt stiger tager jeg 3kg på i væske under kreatin.
Som nybegynder bør man ved en seriøs bulk og med frekvent træning (hele kroppen 3 gange i ugen) kunne tager 1,5-2kg på om måneden - 50/50 muskler/fedt.
Når nu du har trænet 4-5 år, kan det være lidt mindre. 1-1,5kg vil jeg skyde på.
EDIT: Det afhænger selvfølgelig af gener og hvor frekvent din træning er, testosteronproduktion, alkoholindtag etc.

Folmand skrev:Egebo - VIRKELIG glad for at se der er en ny der har sat sig ind i tingene. Du har grebet din problemstilling HELT korrekt an og jeg tror at du med den rette motivation nok skal nå dine mål inden dette år er omme. Hvis du vil lave en RIGTIG god investering af din tid så skal du dykke yderligere i vores artikkeldatabase og læse alt om kost og træning.
Wermuth skrev:Folmand skrev:Egebo - VIRKELIG glad for at se der er en ny der har sat sig ind i tingene. Du har grebet din problemstilling HELT korrekt an og jeg tror at du med den rette motivation nok skal nå dine mål inden dette år er omme. Hvis du vil lave en RIGTIG god investering af din tid så skal du dykke yderligere i vores artikkeldatabase og læse alt om kost og træning.
Så vidt jeg har forstået, har han trænet før, og så er han jo ikke helt grøn, det er bare nogle år siden =)

Egebo - VIRKELIG glad for at se der er en ny der har sat sig ind i tingene. Du har grebet din problemstilling HELT korrekt an og jeg tror at du med den rette motivation nok skal nå dine mål inden dette år er omme.
Så vidt jeg har forstået, har han trænet før, og så er han jo ikke helt grøn, det er bare nogle år siden =)

Med hensyn til kreatinen og væskeophobningen, så har jeg forstået det som en generel væskeforøgelse i alle muskler.
Altså vil det i starten ses tydeligt på vægten da allemuskler i kroppen optager mere vand, og derefter vil kun nyt muskelmasse optage tilsvarende %-del vand.

andersen skrev:Korrekt hvilket vil sige at ophobningen efter 1-2 uger er MINIMAL!

Egebo skrev:Det var alligevel meget.![]()
Giver bare større mulighed for at nå de 75-80kg inden året er omme.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster