Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

EmilEdsen skrev:Hvor meget vil du så anbefale at jeg øger med?
lige pt spiser jeg for 1900 kalorier , hvor jeg taber mig 0,5kg om ugen.

EmilEdsen skrev:En ting jeg dog er usikker på, er hvordan udregner man de kaolier man for brænder når man er oppe og styrke træne?
Kan man det?

Mange tak for hjælpen

EmilEdsen skrev:OkayMange tak for hjælpen
Edit:
Gælder det også når man er ude og cykle eller løbe?

EmilEdsen skrev:nu ligger den nede på 71,3kg, Det skal også lige sige at jeg er 19 år og 182cm høj. Nu har jeg så tænkt mig at bulke når jeg er kommet ned på 70 kg.
Garik skrev:EmilEdsen skrev:OkayMange tak for hjælpen
Edit:
Hvis du cykler et par kilometer, er det ligegyldigt. Hvis du decideret tager ud på en løbetur (over 4-5 kilometer), ville jeg indtage 100 kalorier per kilometer forudsat du løber i et nogenlunde tempo.

fedania skrev:EmilEdsen skrev:nu ligger den nede på 71,3kg, Det skal også lige sige at jeg er 19 år og 182cm høj. Nu har jeg så tænkt mig at bulke når jeg er kommet ned på 70 kg.Garik skrev:EmilEdsen skrev:OkayMange tak for hjælpen
Edit:
Hvis du cykler et par kilometer, er det ligegyldigt. Hvis du decideret tager ud på en løbetur (over 4-5 kilometer), ville jeg indtage 100 kalorier per kilometer forudsat du løber i et nogenlunde tempo.
Han forbrænder kun omkring 70 kcal pr. km (uanset hastighed), så jeg vil tro det vil passe bedre med 200 kcal pr. 3 kilometers løb. Ud fra formelen at man forbrænder 1 kcal pr. kg kropsvægt pr. km tilbagelagt.

Garik skrev:EmilEdsen skrev:OkayMange tak for hjælpen
Edit:

EmilEdsen skrev:Garik skrev:EmilEdsen skrev:OkayMange tak for hjælpen
Edit:
Hvor mange kilometer skal man så cykle for det tæller?
Hvis der er tale om transportcykling i ny og næ, er det ikke værd at regne med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster