Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

murdockrates skrev:Nu har jeg de sidste mange måneder kørt et cut på 2000 kcal om dagen (grundet et fedtlag på maven der skulle væk nu). Da jeg nu er kommet rigtig langt ned i fedtprocent, er det på tide at spise mere normalt igen. Men da jeg har kørt så længe på 2000 kcal har jeg det lidt dårligt med at begynde at spise mere, da jeg er bange for at få maven igen. Jeg har aldrig kunne se mine abs, det kan jeg dog nu og dette ønsker jeg naturligvis at blive ved med. Mit spørgsmål er, hvordan ville I gå fra et 2000kcal-cut til et minimalt bulk? Jeg overvejer at lægge en kostplan på 2000kcal og udover det, have fri aftensmad (da jeg har måtte ofre meget hvad angår kæreste og venner). På denne måde vil jeg nok cirka lande på 26-2700kcal. Dette er self ikke særlig meget, men min krop har efterhånden vendet sig til de 2000kcal, så vil det ikke være hul i hovedet at begynde at indtage for mange kcals? Jeg er forresten 193 og vejer nu (kun) 81 kg.
På forhånd tak.

murdockrates skrev:Jeg ved skam godt hvad jeg rent teoretisk skal gøre. Mit indlæg handler mere om det psykiske i at blive afhængig af at være ripped og det faktum at min krop har kørt på 2000kcal i 3+ måneder. Og af den grund har været fuldstændig smadret og tappet for energi. Men mange tak for inputs so far - vil meget gerne høre hvad flere af jer har at sige.

Moqensen skrev:Du kan jo prøve den notoriske zig-zag diæt.
Kunne fx være ligevægtsindtag på dine off-dage og så noget overskud på dine træningsdage.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster