Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SPH skrev:De to første billeder af Mr. Intensity, er helt klart nogle af de fedeste BB-billeder der findes.
Men han er jo osse en bette skid ligesom dig selv

BB3 skrev:SPH skrev:De to første billeder af Mr. Intensity, er helt klart nogle af de fedeste BB-billeder der findes.
Haha![]()
Hvor høj er Platz egentlig?

SimonJ skrev:BB3 skrev:SPH skrev:De to første billeder af Mr. Intensity, er helt klart nogle af de fedeste BB-billeder der findes.
Haha![]()
Hvor høj er Platz egentlig?
172 cm, skulle jeg mene

SPH skrev:Hehe![]()
Hvor mange af nutidens bobybuildere tror i egentlig, at der bruger synthol i benene? Jeg tror selv at det er flere end man lige regner med.

tunen skrev:SPH skrev:Hehe![]()
Hvor mange af nutidens bobybuildere tror i egentlig, at der bruger synthol i benene? Jeg tror selv at det er flere end man lige regner med.
Hvorfor tror du det?

SPH skrev:tunen skrev:SPH skrev:Hehe![]()
Hvorfor tror du det?
Jeg tror man bliver nød til det, efter nutidens BB.
Tror du da ikke at en upcoming som Trey Brewer har brugt det?

EL ULTIMO skrev:Tror satme ik at de bruger synthol... Hvis de bruger noget tror jeg det er nolotil... Så vidt jeg ved danner synthol arvæv hvilket er det der får musklen til at fylde mere/se større ud... Men det er jo ik lii så hensigtsmæssigt i bb da arvæv jo kan ses på musklen når fedtprocenten er helt i bund!

SPH skrev:EL ULTIMO skrev:Tror satme ik at de bruger synthol... Hvis de bruger noget tror jeg det er nolotil... Så vidt jeg ved danner synthol arvæv hvilket er det der får musklen til at fylde mere/se større ud... Men det er jo ik lii så hensigtsmæssigt i bb da arvæv jo kan ses på musklen når fedtprocenten er helt i bund!
Okay, det vidste jeg ikke. Trey Brewer har ihvertfald brugt andet end AS, vækst osv. jeg nægter simplethen at tro på andet. Kan du følge mig?

Pzyrex skrev:Det er jo så ulækkert som det overhovedet kan blive, det dér. Fy for satan

EL ULTIMO skrev:Pzyrex skrev:Det er jo så ulækkert som det overhovedet kan blive, det dér. Fy for satan
Hva er det du sys er ulækkert???
Sys du de ben er ulækre eller hva mener du???

Pzyrex skrev:EL ULTIMO skrev:Pzyrex skrev:Det er jo så ulækkert som det overhovedet kan blive, det dér. Fy for satan
Hva er det du sys er ulækkert???
Sys du de ben er ulækre eller hva mener du???
Ja det er benene jeg synes er ulækre. Meget endda.

arno109 skrev:Man kan altid diskuterer smag og behag - også inden for BB. Om jeg syntes det er pænt vil jeg nok ikke sige - men fascinerende!! Fascinerende at et menneske kan have så enorm muskelmasse på stængerne er da vildt. Af samme grund syntes jeg det er fedt at se hardcore træningsvideoer m. Coleman, Ruhl, Yates - fordi det er fedt og inspirerende :)
Mange af billederne med især Platz er klassikere =D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster