Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Starpen skrev:Hvordan sært?

Bay skrev:Det er flere unødvendige øvelser som bør erstattes og drop alt der hedder pres og træk bag nakke.

Lyst skrev:Bay skrev:Det er flere unødvendige øvelser som bør erstattes og drop alt der hedder pres og træk bag nakke.
Det godt du kan se det, men hvad så med at skrive hvilke øvelser det er istedet for at "spilde" mandens tid?

TJ skrev:Lyst skrev:Bay skrev:Det er flere unødvendige øvelser som bør erstattes og drop alt der hedder pres og træk bag nakke.
Det godt du kan se det, men hvad så med at skrive hvilke øvelser det er istedet for at "spilde" mandens tid?
TheFatBoy har allerede givet et programforslag og kunne være TS kunne regne det ud selv? Har da før fået lignende svar når jeg har bedt om råd til program og været med på hvad det var folk mente når de sagde det på samme måde som Bay.

Lyst skrev:TJ skrev:Lyst skrev:Bay skrev:Det er flere unødvendige øvelser som bør erstattes og drop alt der hedder pres og træk bag nakke.
TheFatBoy har allerede givet et programforslag og kunne være TS kunne regne det ud selv? Har da før fået lignende svar når jeg har bedt om råd til program og været med på hvad det var folk mente når de sagde det på samme måde som Bay.
Hvad så hvis TS i dette tilfælde ikke kan det, hvorfor så ikke bare give et direkte og 100% forståeligt svar. ?

Starpen skrev:Okay... Jeg har godt set det program før du foreslår, FatBoy, men jeg har sådan en tåbelig angst for dødløft og BOR. Jeg ved ikke helt hvad det er, men jeg skulle virkelig overvinde mig selv for at starte på squats og det gør jeg stadig i en smith-tingest. Jeg tror jeg er nervøs for, at jeg gør et eller andet helt forkert med min ryg...
Jeg tror heller ikke jeg har styrke nok til at lave 3 sæt chinups/pullups endnu. Er det lige meget om det er pullups eller chinups jeg laver? Så vidt jeg har forstået, så går chinups mere i biceps?
Når du skriver dips, er det så triceps-dips eller bryst-dips? Jeg ved heller ikke helt om jeg kan klare dem endnu :-(

Starpen skrev:Okay... Jeg har godt set det program før du foreslår, FatBoy, men jeg har sådan en tåbelig angst for dødløft og BOR. Jeg ved ikke helt hvad det er, men jeg skulle virkelig overvinde mig selv for at starte på squats og det gør jeg stadig i en smith-tingest. Jeg tror jeg er nervøs for, at jeg gør et eller andet helt forkert med min ryg...
Jeg tror heller ikke jeg har styrke nok til at lave 3 sæt chinups/pullups endnu. Er det lige meget om det er pullups eller chinups jeg laver? Så vidt jeg har forstået, så går chinups mere i biceps?
Når du skriver dips, er det så triceps-dips eller bryst-dips? Jeg ved heller ikke helt om jeg kan klare dem endnu :-(

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster