Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NoGood skrev:Du ser ud til at runde lidt i lænden når du er i bundpositionen.

SørenDP skrev:NoGood skrev:Du ser ud til at runde lidt i lænden når du er i bundpositionen.
Synes da det er meget marginalt hvis du virkelig mener at dette er tilfældet. De første reps ser endda ud som om at han bøjer "modsat" i lænden

essensen skrev:Umiddelbart ser det fint ud - der er dog et par ting jeg personligt ville ændre:
1) Smid løbeskoende - det er fantastisk meget bedre at squatte når men har et hårdt underlag og god kontakt med jorden; det giver et par bløde gummisko selvsagt ikke, derfor; loose the shoes!
2) Squat dybere! Dybden er ikke helt hen i vejret, men du kan sagtens komme dybere endnu.

Mikkel leicht skrev:Bortset fra hvad essensen sagde saa kan det med ekstra dybde ogsaa give dig en bedre position (mere oprejst etc) i den koncentriske fase.. En anden ting er at du maaske læner lidt for meget frem, men naar vægtene bliver tungere tror jeg det helt automatisk forsvinder, for saa bliver det haardt/umuligt at holde..
Bare squat videre, er rigtig god form for begynder, og vær ikke bange for at eksperimentere lidt med teknikken (fodstilling, brede, greb som OL og kryds etc)

Madsen123 skrev:Mikkel leicht skrev:Bortset fra hvad essensen sagde saa kan det med ekstra dybde ogsaa give dig en bedre position (mere oprejst etc) i den koncentriske fase.. En anden ting er at du maaske læner lidt for meget frem, men naar vægtene bliver tungere tror jeg det helt automatisk forsvinder, for saa bliver det haardt/umuligt at holde..
Det med at læne mig forover er et problem jeg kæmper lidt med, så håber du har ret
Bare squat videre, er rigtig god form for begynder, og vær ikke bange for at eksperimentere lidt med teknikken (fodstilling, brede, greb som OL og kryds etc)
Mange tak![]()
Ja der skal squates løs

krang skrev:Hvis jeg var dig, ville jeg tænke mere på at sætte mig ned mellem fødderne og lade være med at skyde røven så meget bagud. Det er mest i et power squat, det er aktuel. Så vil din ryg også automatisk blive mere oprejst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster