Vil lige starte med at gøre en lang historie kort. Jeg har siden sommerferien kørt et seriøst cut hvor jeg har lagt meget i kcal underskud. Det har resulteret i at jeg den dag i dag har tabt mig utrolig meget. Det er nok ved at rende op i omkring 20-21 kg. Og det kan virkelig ses overalt på min krop. Nå nok om det. Jeg har så trænet meget hårdt og indtaget en masse protein imens jeg har været under cut hvilket også har gjort så at jeg har kunne bibeholde så meget af min masse så muligt. Og står faktisk tilbage med et ret flot cut resultat og sammentidlig stadig noget samme tilbage på min grundform.
..Men nu har jeg så fået den idé at jeg vil gerne opbygge mine muskler så de kan blive større og jeg har været i artikel arkivet for at læse om Bulk. Jeg har fået lavet mig en kostplan til både træningsdage og off dage. Og efter jeg så har fulgt mine 2 kostplaner i godt og vel en uges tid nu, så har jeg allerede formået at tage hele 3 kg på. Og synes sagtens at det kan ses på min krop
Vil jeg virkelig tage alle de kilo på som jeg lige har døjet så meget med at smide så hurtigt? Eller er det bare væske som ophober sig i min krop? Som så senere vil forsvinde? Jeg ved godt at jeg har været under cut i meget langtid så min krop er ikke vant til at få så meget energi som nu. Derfor suger den alt det energi til sig som den kan. Og det kan nok være derfor at jeg tager så hurtigt på lige nu? Vil dette ikke gå hen og blive normalt igen. Hvor langtid tager det for min krop at vænne sig til at få al den energi, så jeg ikke tager en masse fedt på hurtigt?
Hilsen ham der frygter at Bulke lige pt.