Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Crashie skrev:For 2 uger siden ville du flytte fra Sjælland til Jylland. Nu hvor vil du gerne til udlandet. Er du HELT SIKKER på hvad det er du vil?

Valeurvaleur skrev:Kan godt være min holdning er ildeset her, men hvis du får penge af den danske stat uden at bestille noget, så skal du da i det mindste også bo i Danmark og bruge de penge i Danmark, så systemet har bare en lille chance for at køre rundt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du er førtidspensionist, og det er der sikkert en rigtig god grund til, men det virker grådigt at forvente at leve 'i luksus' uden at røre en finger.

Valeurvaleur skrev:Kan godt være min holdning er ildeset her, men hvis du får penge af den danske stat uden at bestille noget, så skal du da i det mindste også bo i Danmark og bruge de penge i Danmark, så systemet har bare en lille chance for at køre rundt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du er førtidspensionist, og det er der sikkert en rigtig god grund til, men det virker grådigt at forvente at leve 'i luksus' uden at røre en finger.

Legend skrev:Valeurvaleur skrev:Kan godt være min holdning er ildeset her, men hvis du får penge af den danske stat uden at bestille noget, så skal du da i det mindste også bo i Danmark og bruge de penge i Danmark, så systemet har bare en lille chance for at køre rundt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du er førtidspensionist, og det er der sikkert en rigtig god grund til, men det virker grådigt at forvente at leve 'i luksus' uden at røre en finger.
Lol.
De forskellige sociale ydelser er penge vi allerede har tjent, som samfundet betaler os tilbage.
Vil du også indføre regler for hvor man må bruge sin løn?

Beefboy skrev:Legend skrev:Valeurvaleur skrev:Kan godt være min holdning er ildeset her, men hvis du får penge af den danske stat uden at bestille noget, så skal du da i det mindste også bo i Danmark og bruge de penge i Danmark, så systemet har bare en lille chance for at køre rundt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du er førtidspensionist, og det er der sikkert en rigtig god grund til, men det virker grådigt at forvente at leve 'i luksus' uden at røre en finger.
Lol.
De forskellige sociale ydelser er penge vi allerede har tjent, som samfundet betaler os tilbage.
Kan du ik prøve at uddybe det Legend ? Med det du siger, mener du så at TS blot får penge tilbage som han allerede har betalt til staten ? Du kan ikke sammenligne førtidspension med løn, det er 2 vidt forskellige ting. Du arbejder for løn, du sidder på din flade røv for din pension

Almond skrev:Beefboy skrev:Legend skrev:Valeurvaleur skrev:Kan godt være min holdning er ildeset her, men hvis du får penge af den danske stat uden at bestille noget, så skal du da i det mindste også bo i Danmark og bruge de penge i Danmark, så systemet har bare en lille chance for at køre rundt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du er førtidspensionist, og det er der sikkert en rigtig god grund til, men det virker grådigt at forvente at leve 'i luksus' uden at røre en finger.
Lol.
Kan du ik prøve at uddybe det Legend ? Med det du siger, mener du så at TS blot får penge tilbage som han allerede har betalt til staten ? Du kan ikke sammenligne førtidspension med løn, det er 2 vidt forskellige ting. Du arbejder for løn, du sidder på din flade røv for din pension
Men har muligvis knoklet røven ud af bukserne i en årrække forinden?

bigboi12345678 skrev:Almond skrev:Beefboy skrev:Legend skrev:Valeurvaleur skrev:Kan godt være min holdning er ildeset her, men hvis du får penge af den danske stat uden at bestille noget, så skal du da i det mindste også bo i Danmark og bruge de penge i Danmark, så systemet har bare en lille chance for at køre rundt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du er førtidspensionist, og det er der sikkert en rigtig god grund til, men det virker grådigt at forvente at leve 'i luksus' uden at røre en finger.
Lol.
Og muligvis har du ikke.

Almond skrev:Beefboy skrev:Legend skrev:Valeurvaleur skrev:Kan godt være min holdning er ildeset her, men hvis du får penge af den danske stat uden at bestille noget, så skal du da i det mindste også bo i Danmark og bruge de penge i Danmark, så systemet har bare en lille chance for at køre rundt. Jeg ved selvfølgelig ikke hvorfor du er førtidspensionist, og det er der sikkert en rigtig god grund til, men det virker grådigt at forvente at leve 'i luksus' uden at røre en finger.
Lol.

Beefboy skrev:Kan du ik prøve at uddybe det Legend ? Med det du siger, mener du så at TS blot får penge tilbage som han allerede har betalt til staten ? Du kan ikke sammenligne førtidspension med løn, det er 2 vidt forskellige ting. Du arbejder for løn, du sidder på din flade røv for din pension

Legend skrev:Beefboy skrev:Kan du ik prøve at uddybe det Legend ? Med det du siger, mener du så at TS blot får penge tilbage som han allerede har betalt til staten ? Du kan ikke sammenligne førtidspension med løn, det er 2 vidt forskellige ting. Du arbejder for løn, du sidder på din flade røv for din pension
Det er en sød opfattelse af verden du går rundt med.
En "pension" er noget man får når man er "pensioneret".
At være pensioneret betyder at man er aftrådt, ikke at man er doven eller noget lignende.

Beefboy skrev:Derfor jeg venter spændt på at høre hvor gammel TS er. Nu skriver han jo selv at han er UNG førtidspensionist.. Så imo er han under 30, nok også under 25.. Og så er det satme begrænset hvor meget han har betalt til samfundet. Især hvis han måske endda har gået i skole til han var 20.. Hvem ved, men tvivler på TS kommer med mere info i den her tråd. Viser det sig at manden er 35 og førtidspensionist pga arbejdsslid, er sagen en hel anden. Men pt forholder jeg mig til at han er en yngre mand.

Legend skrev:Beefboy skrev:Derfor jeg venter spændt på at høre hvor gammel TS er. Nu skriver han jo selv at han er UNG førtidspensionist.. Så imo er han under 30, nok også under 25.. Og så er det satme begrænset hvor meget han har betalt til samfundet. Især hvis han måske endda har gået i skole til han var 20.. Hvem ved, men tvivler på TS kommer med mere info i den her tråd. Viser det sig at manden er 35 og førtidspensionist pga arbejdsslid, er sagen en hel anden. Men pt forholder jeg mig til at han er en yngre mand.
Så det er din opfattelse at det man har bidraget med til samfundet skal man have tilbage 1:1?
Hvor gammel TS er har ingen relevans, man bliver ikke førtidspensionist for at leve det vilde luksusliv på alle de andres regning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster