Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chestpumper skrev:Du kunne vælge at fokusere mere på nogle musklergrupper den ene dag, og nogle andre den anden dag.
Eller du kunne vælge at splitte kroppen op i 2. Ikke ment på den måde, men at du træner fx. bryst/skulder/triceps - ben/ryg/biceps.

Copah skrev:Det betyder intet, så længe du lytter til kroppen.

flamingopikken skrev:Copah skrev:Det betyder intet, så længe du lytter til kroppen.
+1
Hvis du vil, kan du dele kroppen op således at du kører vertikal pres, vertikale træk og squat den ene dag - og horisontal pres, horisontal træk og dødløft den anden, eller noget i den dur.
Men i ny og næ er der absolut ingenting i vejen for at køre FB to gange i træk. Det er man givetvis også nødt til i programmer a la Stripped Down Hypertrophy, hvor man træner FB 5x ugentligt.

baseman skrev:flamingopikken skrev:Copah skrev:Det betyder intet, så længe du lytter til kroppen.
+1
Hvis du vil, kan du dele kroppen op således at du kører vertikal pres, vertikale træk og squat den ene dag - og horisontal pres, horisontal træk og dødløft den anden, eller noget i den dur.
Men i ny og næ er der absolut ingenting i vejen for at køre FB to gange i træk. Det er man givetvis også nødt til i programmer a la Stripped Down Hypertrophy, hvor man træner FB 5x ugentligt.
Må lige høre en ting. Ikke fordi jeg vil benytte mig af det lige umiddelbart, men nu er jeg flere gange faldet over rådene ang. vertikalt og horisontalt pres og træk. Men forklar mig lige. Horisontale træk og pres, hvad indebærer det?? Det kræver vel næsten at man er i en maskine?? Eller har udtrykkende noget at gøre med hvordan den belastede muskel er placeret i kroppen??

BåB skrev:baseman skrev:flamingopikken skrev:Copah skrev:Det betyder intet, så længe du lytter til kroppen.
+1
Må lige høre en ting. Ikke fordi jeg vil benytte mig af det lige umiddelbart, men nu er jeg flere gange faldet over rådene ang. vertikalt og horisontalt pres og træk. Men forklar mig lige. Horisontale træk og pres, hvad indebærer det?? Det kræver vel næsten at man er i en maskine?? Eller har udtrykkende noget at gøre med hvordan den belastede muskel er placeret i kroppen??
Det handler om vinklen i forhold til kroppen.
Pull downs er f.eks. vertikalt træk.
Bent over Rows er derimod horisontalt træk, selvom vægten bevæges vertikalt i forhold til jorden.
Den bevæges jo horisontalt i forhold til kroppen, når man bukker sig forover.

Daule skrev:Curls er hverken træk eller pres, så du kan ikke stilled det op sådan.. DB curls, er som det hedder en curl øvelse...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster