Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1295
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1292

Følg bodybuilding.dk på

Fullbody forslag? :)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey..

Jeg søger et nyt fullbody program jeg skal køre efter min hts cyklus, nogle forslag?:)
Ingen har tid til træning, man tager sig tid!!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Viborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tror der ligger en halv million forslag herinde så prøv evt. at kig lidt rundt omkring og se hvad de andre kører og forslår :wink:

Min personlige meninger er at hvis øvelserne i denne tråd indgår så er du godt på vej (ville også inkludere de sidste 2 øvelser for bicep og tricep)

artikler/diverse/basisoevelsersaadanudfoeresde.php

Hvis du vil kører det 3 gange om ugen ??? kan man evt. gøre det lidt mere spændende :wink:
Brugeravatar

Ja vil køre det 3 gange om ugen, kom endelig med mere spændende forsalg. :D

Men tak for linket, kigger på det. :D

Jamen gider ikke kigge i gamle tråde, da de sikkert er forældet og der måske er kommet bedre programmer eller ligende, så kan man lige så godt lave en ny tråd. :D

Styrkeliste

Lyst skrev:Ja vil køre det 3 gange om ugen, kom endelig med mere spændende forsalg. :D

Men tak for linket, kigger på det. :D

Jamen gider ikke kigge i gamle tråde, da de sikkert er forældet og der måske er kommet bedre programmer eller ligende, så kan man lige så godt lave en ny tråd. :D

Nej de "gamle" programmer holder stadig.
Og hvis du ikke gider lede, hvor opsat er du så lige på det? Forkert indstilling..

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Ingen kostplan

Forkert indstilling hold da kæft :? , fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad. :shock: :? #-o

Styrkeliste

Lyst skrev:Forkert indstilling hold da kæft :? , fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad. :shock: :? #-o

Det tager max 10min at søge efter et fullbody

This is a great program for beginners. Its not scientific. But it
works.

Monday
Squats-5x5(Do four progressively heavier sets of 5 with the 5th set
being your 5RM.)
Deadlifts-5x5(Do the same)
Bench Press-5x5(Do the same)
Incline DB Press-2x12-20

Wednesday
Lunges-4x8 each leg
Good Mornings-3x8-12
Shoulder Press-5x5 or Dips-4xmax until you get 12 each time. then add
weight.
Dumbell Rows 4x8-12

Friday
Squats-warmup to a 3 reps with 5 more lbs than you used on Monday. On
the following monday use this weight for your 5th set.
Bent Over Row-5x5
Incline Bench-5x5
Tricep Extensions-2x12-20

Opvarmning er bla. 2x30gentagelser back extensions.
Mave 3sæt af 10-12 hver gang.
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

Lyst skrev:Forkert indstilling hold da kæft :? , fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad. :shock: :? #-o

Det var da en lidt sjov indstilling til tingene.

Vil det sige, at du mener at man bør starte en ny tråd lige meget hvilket spørgsmål man har, for " så får man det serveret på et søvfad " frem for selv at bruge 3-4 min. på selv at søge det frem ?

Vil er nogle der bruger rigtig meget tid og energi på dette forum, og derfor kan man godt bruge søgefunktionen til emner der har været oppe at vende rigtig mange gange. Så letter du andres frivillige arbejde en del :wink:

Hvis du ikke kan finde svar via søgefunktionen, er du selvfølgelig velkommen til at oprette en ny tråd.

Hvis du bruger søgefunktionen kan du finde fullbodyprogrammer i massevis i løbet af 30 sek.. Prøv !! :wink:

og så forventer du at vi vil "spilde" vores liv på at lave et fulbody til dig? =D> :roll:
Billede

"Boards dont hit back" -Bruce Lee

Hvorfor så smadre træ?! Vær dog en mand og kæmp!
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederiksberg

Hildir skrev:

og så forventer du at vi vil "spilde" vores liv på at lave et fulbody til dig? =D> :roll:

Hehe.. God pointe.. :wink:
Du har en forkert indstilling, og det virker som om du blot ønsker tingene på den lette måde.. Self. er det fint at spørge hvis man ikke kan finde det selv, eller ønsker personlige holdninger til et emne, men blot at sende aben videre på den måde er uacceptabelt imo..
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (10)

Nej i misforstår mig. :) #-o

Vil ikke have i skal lave et til mig.
Vil ikke have i skal "spilde jeres tid" :oops:

Jeg vil bare gerne have links som linker til programmer, som i foreslår mig. :)
Jeg vil ikke sidde og læse 100324134 tråde igennem når jeg søger efter: Fullbody :)
Når i jo nok kender et fullbody program som i hurtigt kan linke til. :)

Jeg vil bare gerne have hjælp som er "opdateret", hvis i nu har læst en tråd om personer som anbefaler nogle programmer eller som i ikke vil anbefale. Så jeg ikke læser tråde som er 100år gamle. :)

HAV, mener du med frivilligt arbejde, skal i sidde og slette tråde da eller? :?

Styrkeliste

Da jeg startede herinde i sin tid, brugte jeg meget tid på at læse artikler og specielt folks logbøer. Jeg søgte efter de rigtige øvelser og fandt dem. Det har jeg ikke fortrudt idag.
der ligger mange gode fullbody programmer derude eller brug evt. søgefunktionen.

Geografisk sted: sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 115.00
- Dødløft: 145.00

Lyst skrev:HAV, mener du med frivilligt arbejde, skal i sidde og slette tråde da eller? :?

Ja blandt andet + vi sidder og råder folk. Derfor er det en stor hjælp hvis folk lige prøver at bruge søgefunktionen selv først :wink:

Du vil få meget ud af at sætte dig ind i tingene. Desuden kan du også se hvor gamle de forskellige indlæg er, så du ikke læser de " 100 år " gamle indlæg, men dem der er skrevet i nyere tid.. Fullbody er ofte oppe at vende på bordet.

Du skal ikke til mere end side 2 under styrketræning, hvor der er 4 emner der hedder FULLBODY !!

Hvis jeg skal linke til et fullbodyprogram, skal jeg selv til at kikke trådene igennem for dig, blot fordi du ikke selv " gider ". Dette gør jeg altså ikke.

Men du kan få postet mit fullbodyprogram her neden for. Kig evt i folks logbøger, der er massere at nyt opdateret information omkring programmer inkl. diverse fullbodyprogrammer. Man er altså nød til at bruge noget tid på at sætte sig ordentligt ind i tingene !

Mit fullbody-program:

Bænkpress
Benpress
Incline bænkpress
Hyperextensions
Pullups
Chrunch
Military presses
Armcurl
Bent over row
Dips

Uge 0-1: 2x12
Uge 2-3: 3X10
Uge 4-5: 3x8
Uge 6-7: 4x6
Uge 8-9: 5x5
Uge 10: Dekonditionering

Dette er bare det program jeg kører. Andre vil anbefale at have squat med i stedet for benpress, dødløft i stedet for hyberextensions mm.

Jeg har selv designet dette program, til mig selv, da jeg ikke kan kører dødløft og squat ( dette er en længere forklaring, jeg vil spare dig for :wink: ).

Derfor er det vigtigt du selv læser om tingene og sætter dig ordentligt ind i dem, da du på den måde kan finde eller selv lave det program og øvelser, der passer til netop dig.

Gibbs skrev:Da jeg startede herinde i sin tid, brugte jeg meget tid på at læse artikler og specielt folks logbøer. Jeg søgte efter de rigtige øvelser og fandt dem. Det har jeg ikke fortrudt idag.
der ligger mange gode fullbody programmer derude eller brug evt. søgefunktionen.

Et rigtig godt råd !

Jamen jeg har skam læst artikler, men folks logbøger siger mig ikke rigtig noget når de jo bare tager de fleste øvelser som alle tager, og som jeg selv tager, når jeg læser hvad andre folk skriver er de jo allesammen de samme øvelser den eneste forskel er hvor mange gentagelser, er det virkelig den eneste "store" forskel der er på alle trænings programmer? - Hvis man vil stige i masse/størrelse har jeg læst at så er det bedst at køre f.eks. 3x10 , og hvis det er masse og styrke er det 5x5, sådanne ting, er der en artikel om det?:)

Styrkeliste

Prøv at kikke under artikler i fanbladet øverst !

Lyst, du har ærlig talt en dårlig indstilling til tingene! Man kommer altså ikke sovende til noget som helst, hvis man ønsker at gøre det på den rigtige måde, så brug eventuelt en weekend på at sætte dig ind i din træning og kost! Det hjælper ikke noget at køre 5x5 eller 3x10, hvis du ikke tager højde for planlagt progression (jeg går ud fra du ikke er nybegynder). Derudover kræver det også et kcaloverskud for at opbygge muskler, så træningen følger med kosten, hvis du ønsker en fornuftig fremgang...

Drop byturen i weekenden og sig til kæresten du har travlt med skolen/arbejdet, og læs så de relevante artikler igennem i arkivet! Hvis du, som du siger, har læst artiklerne forstår jeg slet ikke hvorfor du spørger ind til denne tråd og den anden tråd under kost og kosttilskud!
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Lyst skrev:Jamen jeg har skam læst artikler, men folks logbøger siger mig ikke rigtig noget når de jo bare tager de fleste øvelser som alle tager, og som jeg selv tager, når jeg læser hvad andre folk skriver er de jo allesammen de samme øvelser den eneste forskel er hvor mange gentagelser, er det virkelig den eneste "store" forskel der er på alle trænings programmer? - Hvis man vil stige i masse/størrelse har jeg læst at så er det bedst at køre f.eks. 3x10 , og hvis det er masse og styrke er det 5x5, sådanne ting, er der en artikel om det?:)

ja, det kan godt være en jungle. Man siger generelt 5x5 i de 3 store basisøvelser(Dødløft, Squat og Bænkpress) og 3x8-12 i isoøvelserne. Det har jeg læst her på siden. Men det er vist også forskelligt fra folk til folk.
Sidst rettet af Gibbs 7. maj 2007, 19:00, rettet i alt 1 gang.

Styrkeliste

J-S-O skrev:Drop byturen i weekenden og sig til kæresten du har travlt med skolen/arbejdet, og læs så de relevante artikler igennem i arkivet! Hvis du, som du siger, har læst artiklerne forstår jeg slet ikke hvorfor du spørger ind til denne tråd og den anden tråd under kost og kosttilskud!

Jeg kan godt se din pointé med din post J-S-O og jeg forstår den, men at måtte droppe socialt samvær pga. at læse nogle artikler, det er sku lidt for drastisk.

Lyst: Du kan vel forstå nu, at man ikke kommer langt her på boardet, med den indstilling du starter ud med?
De ting du har fået skrevet har været knap så heldige, men hvis vi ser bort fra det, så:
Jo, vi vil selvfølgelig godt hjælpe dig med at finde et godt og solidt FB (fullbody), -program.
Men så igen.. det er jo også hvad vi gør til at starte med. Et FB-program skal bygges op om basis-øvelser (øvelser hvor i flere led aktiveret), der skal være en fornuftig sæt/rep-range (forskellig rep-range kan være ønsket, alt efter formål med træning) og der skal spises i stor stil.

Dette er grundliggende ting du måske ikke forstår så meget af endnu, men det kommer - hvis du dropper den indstilling du har lagt for dagen og begynder at engagere dig i det i stedet for at lade os andre "spilde tiden" på at hjælpe dig.

Styrkeliste

HAV Okay.

J-S-O , Jeg er nybegynder har kun trænet i 4måneder ca. og har ikke sat mig ind i tingene fra start + at jeg har læst en masse atikler, men glemmer dem igen, har en rimelig dårlig hukommelse. :) , Men link endelig til gode artikler, hvis jeg så har læst dem så må jeg jo bare læse dem igen. :)

Gibbs, okay for det meste er det også sådan de fullbody programmer jeg kigger på ser ud. :)

Styrkeliste

Gibbs skrev:
Lyst skrev:Jamen jeg har skam læst artikler, men folks logbøger siger mig ikke rigtig noget når de jo bare tager de fleste øvelser som alle tager, og som jeg selv tager, når jeg læser hvad andre folk skriver er de jo allesammen de samme øvelser den eneste forskel er hvor mange gentagelser, er det virkelig den eneste "store" forskel der er på alle trænings programmer? - Hvis man vil stige i masse/størrelse har jeg læst at så er det bedst at køre f.eks. 3x10 , og hvis det er masse og styrke er det 5x5, sådanne ting, er der en artikel om det?:)

ja, det kan godt være en jungle. Man siger generrelt 5x5 i de 3 store basisøvelser(Dødløft, Squat og Bænkpress) og 3x8-12 i isoøvelserne. Det har jeg læst her på siden. Men det er vist også forskelligt fra folk til folk.

Lige for at slå det fast.
Nej, men siger ikke generelt 5x5 i de store og 3x10 i de små. Der er nogle der gør det og nogle der ikke gør, jeg tror faktisk det er hyppigst med folk der tager fx 3x10 hele vejen igennem.

Det kan være en god ide at variere sin rep-range.

Styrkeliste

Jacob skrev:
J-S-O skrev:Drop byturen i weekenden og sig til kæresten du har travlt med skolen/arbejdet, og læs så de relevante artikler igennem i arkivet! Hvis du, som du siger, har læst artiklerne forstår jeg slet ikke hvorfor du spørger ind til denne tråd og den anden tråd under kost og kosttilskud!

Jeg kan godt se din pointé med din post J-S-O og jeg forstår den, men at måtte droppe socialt samvær pga. at læse nogle artikler, det er sku lidt for drastisk.

Jeg ser nu intet drastisk i at bruge en weekend på at fordybe sig i sin træning og kost! Hvis man kan finde tid til at drikke sig så stiv at man ikke kan huske hvad man har lavet, bruge en hel weekend på at spille counter strike eller sågar blot fede den hele weekenden, ja så vil jeg mene at man også godt kan finde tiden til at læse nogle artikler om træning og kost! Jeg taler om en enkelt weekend, som kan hjælpe ham langt, meget langt i hans jagt på bedre velvære eller hvad hans mål nu må være...

Jeg tror næppe en enkelt weekend vil forårsage kærestebrud eller noget som helst lignende! Drastisk nej, engageret ja...

Lyst skrev:J-S-O , Jeg er nybegynder har kun trænet i 4måneder ca. og har ikke sat mig ind i tingene fra start + at jeg har læst en masse atikler, men glemmer dem igen, har en rimelig dårlig hukommelse. , Men link endelig til gode artikler, hvis jeg så har læst dem så må jeg jo bare læse dem igen.

Jeg var bare af den opfattelse du ikke var nybegynder, da jeg mente jeg havde set dig herinde igennem længere tid! Men i så fald linker jeg lige til nogle artikler, da jeg godt kan huske nogle ting simpelthen forsvinder fra hukommelsen i starten:

Jagten på muskelmasse
artikler/bodybuilding/vejentilenmuskuloesogveltraenetkrop.php

Træningscyklusser
artikler/bodybuilding/hemmelighedenbagtraeningscyklusser.php
artikler/bodybuilding/thebasicsofhypertrophytraining.php

Kosten
artikler/kostogkosttilskud/KostenfraAtilaa.php
artikler/kostogkosttilskud/KulhydratGuidenalthvadduboervideomkulhydrater.php.php
artikler/kostogkosttilskud/grundlaggendeernaring.php
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Jacob skrev:
Gibbs skrev:

ja, det kan godt være en jungle. Man siger generrelt 5x5 i de 3 store basisøvelser(Dødløft, Squat og Bænkpress) og 3x8-12 i isoøvelserne. Det har jeg læst her på siden. Men det er vist også forskelligt fra folk til folk.

Lige for at slå det fast.
Nej, men siger ikke generelt 5x5 i de store og 3x10 i de små. Der er nogle der gør det og nogle der ikke gør, jeg tror faktisk det er hyppigst med folk der tager fx 3x10 hele vejen igennem.

Det kan være en god ide at variere sin rep-range.

ok, min fejl. sorry.

Styrkeliste

J-S-O Har været medlem ca. i 1 år men har ikke været aktiv herinde før for ca. 4-5måneder siden. :) Så er nybegynder har også kun trænet i 4-5måneder. Tak for atiklerne, dem må jeg læse en dag. :)

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster