Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyst skrev:Ja vil køre det 3 gange om ugen, kom endelig med mere spændende forsalg.
Men tak for linket, kigger på det.
Jamen gider ikke kigge i gamle tråde, da de sikkert er forældet og der måske er kommet bedre programmer eller ligende, så kan man lige så godt lave en ny tråd.

, fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad.

Lyst skrev:Forkert indstilling hold da kæft, fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad.
![]()
![]()
This is a great program for beginners. Its not scientific. But it
works.
Monday
Squats-5x5(Do four progressively heavier sets of 5 with the 5th set
being your 5RM.)
Deadlifts-5x5(Do the same)
Bench Press-5x5(Do the same)
Incline DB Press-2x12-20
Wednesday
Lunges-4x8 each leg
Good Mornings-3x8-12
Shoulder Press-5x5 or Dips-4xmax until you get 12 each time. then add
weight.
Dumbell Rows 4x8-12
Friday
Squats-warmup to a 3 reps with 5 more lbs than you used on Monday. On
the following monday use this weight for your 5th set.
Bent Over Row-5x5
Incline Bench-5x5
Tricep Extensions-2x12-20
Opvarmning er bla. 2x30gentagelser back extensions.
Mave 3sæt af 10-12 hver gang.

Lyst skrev:Forkert indstilling hold da kæft, fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad.
![]()
![]()

Lyst skrev:Forkert indstilling hold da kæft :? , fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad. :shock: :? #-o

Hildir skrev:Lyst skrev:Forkert indstilling hold da kæft :? , fordi jeg ikke gider bruge flere timer af mit liv på at lede efter programmer jeg kan få i løbet af 15min ved at lave en tråd, hvis man så hellere vil sidde flere timer så er det fordi man ikke har noget liv, og så kommer der sikkert nogen og siger: Nej, man går måske bare mere op i sin træning, nej netop ikke fordi du får jo næsten de samme programmer hvis det er og det du finder ved at læse flere timer i tråd får du serveret på et sølvfad. :shock: :? #-o
og så forventer du at vi vil "spilde" vores liv på at lave et fulbody til dig? =D>

Lyst skrev:HAV, mener du med frivilligt arbejde, skal i sidde og slette tråde da eller?
Gibbs skrev:Da jeg startede herinde i sin tid, brugte jeg meget tid på at læse artikler og specielt folks logbøer. Jeg søgte efter de rigtige øvelser og fandt dem. Det har jeg ikke fortrudt idag.
der ligger mange gode fullbody programmer derude eller brug evt. søgefunktionen.

Lyst skrev:Jamen jeg har skam læst artikler, men folks logbøger siger mig ikke rigtig noget når de jo bare tager de fleste øvelser som alle tager, og som jeg selv tager, når jeg læser hvad andre folk skriver er de jo allesammen de samme øvelser den eneste forskel er hvor mange gentagelser, er det virkelig den eneste "store" forskel der er på alle trænings programmer? - Hvis man vil stige i masse/størrelse har jeg læst at så er det bedst at køre f.eks. 3x10 , og hvis det er masse og styrke er det 5x5, sådanne ting, er der en artikel om det?:)

J-S-O skrev:Drop byturen i weekenden og sig til kæresten du har travlt med skolen/arbejdet, og læs så de relevante artikler igennem i arkivet! Hvis du, som du siger, har læst artiklerne forstår jeg slet ikke hvorfor du spørger ind til denne tråd og den anden tråd under kost og kosttilskud!

Gibbs skrev:Lyst skrev:Jamen jeg har skam læst artikler, men folks logbøger siger mig ikke rigtig noget når de jo bare tager de fleste øvelser som alle tager, og som jeg selv tager, når jeg læser hvad andre folk skriver er de jo allesammen de samme øvelser den eneste forskel er hvor mange gentagelser, er det virkelig den eneste "store" forskel der er på alle trænings programmer? - Hvis man vil stige i masse/størrelse har jeg læst at så er det bedst at køre f.eks. 3x10 , og hvis det er masse og styrke er det 5x5, sådanne ting, er der en artikel om det?:)
ja, det kan godt være en jungle. Man siger generrelt 5x5 i de 3 store basisøvelser(Dødløft, Squat og Bænkpress) og 3x8-12 i isoøvelserne. Det har jeg læst her på siden. Men det er vist også forskelligt fra folk til folk.

Jacob skrev:J-S-O skrev:Drop byturen i weekenden og sig til kæresten du har travlt med skolen/arbejdet, og læs så de relevante artikler igennem i arkivet! Hvis du, som du siger, har læst artiklerne forstår jeg slet ikke hvorfor du spørger ind til denne tråd og den anden tråd under kost og kosttilskud!
Jeg kan godt se din pointé med din post J-S-O og jeg forstår den, men at måtte droppe socialt samvær pga. at læse nogle artikler, det er sku lidt for drastisk.
Lyst skrev:J-S-O , Jeg er nybegynder har kun trænet i 4måneder ca. og har ikke sat mig ind i tingene fra start + at jeg har læst en masse atikler, men glemmer dem igen, har en rimelig dårlig hukommelse. , Men link endelig til gode artikler, hvis jeg så har læst dem så må jeg jo bare læse dem igen.

Jacob skrev:Gibbs skrev:Lyst skrev:Jamen jeg har skam læst artikler, men folks logbøger siger mig ikke rigtig noget når de jo bare tager de fleste øvelser som alle tager, og som jeg selv tager, når jeg læser hvad andre folk skriver er de jo allesammen de samme øvelser den eneste forskel er hvor mange gentagelser, er det virkelig den eneste "store" forskel der er på alle trænings programmer? - Hvis man vil stige i masse/størrelse har jeg læst at så er det bedst at køre f.eks. 3x10 , og hvis det er masse og styrke er det 5x5, sådanne ting, er der en artikel om det?:)
ja, det kan godt være en jungle. Man siger generrelt 5x5 i de 3 store basisøvelser(Dødløft, Squat og Bænkpress) og 3x8-12 i isoøvelserne. Det har jeg læst her på siden. Men det er vist også forskelligt fra folk til folk.
Lige for at slå det fast.
Nej, men siger ikke generelt 5x5 i de store og 3x10 i de små. Der er nogle der gør det og nogle der ikke gør, jeg tror faktisk det er hyppigst med folk der tager fx 3x10 hele vejen igennem.
Det kan være en god ide at variere sin rep-range.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster