Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 821
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 818

Følg bodybuilding.dk på

Fullbody program med hypertrophy, cyklus

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle samme er der nogen der har tid til at hjælpe mig? Er begyndt at arbejde meget og har lige hørt om fullbody traning man-ons-fre. og det ville være lige noget for mig tror jeg. Er der nogen der har lyst til at skærer det ud i pap for mig vil jeg være meget taknemelig.. Så vidt jeg har forstået skal jeg træne de her øvelser man-ons-fre:
Full-body program
Squat
Dødløft
Bent over barbell rows
Pullups
Bænkpres
Incline dumbell bænkpres
Military presses
Side laterals
Barbell curls
Fransk pres
Calf raises
Weighted cruches

Også skal jeg tage 2-3 sæt x 5rep?
og så kommer vi til det med cyklus,,, kan fx i mit gamle trænings program tage 70kgx8rep x 3sæt i bænkpres hvordan ligger jeg så ud på den 8 ugers cyklus som jeg forstå man bruger??
Håber en af jer herinde der har styr på det har tid til at hjælpe mig og fortælle om det virker og man tager på?,, vil forresten også gerne høre om hvis jeg ville løbe et par ture om ugen hvordan skulle jeg ligge de ture bedst?
Med Venlig Hilsen
Jesper

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Squat: 5x5
Dødløft: 3x5
Bænkpres: 5x5
Bent over rows: 3x8
Pullups: 3x8
Military presses: 3x8
+ 1-2 iso-øvelser, 2-3 sæt hver

Mere ville jeg ikke mene er nødvendigt.

i Squat og Bænkpres kunne du evt. kører lige som i Bill Starr med Heavy/Light/Medium (der ligger en artikel her på siden om det). I Dødløft lav 3 sæt med samme vægt og når du kan lave mere end 3x5 så går du op i vægt
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Haderslev

Træner her: fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 147.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hej Jesper, og velkommen til!
Først og fremmest vil jeg siger der er alt for mange øvelser, det vil simpelhen tager for langt til at komme igennem.
Et Fullbody program kunne se således ud:

Squat 5sætx5reps
Dødløft 5x5
BOR 4x8
Bænkpress 5x5
Military Presses 4x8
Dips 4x8
Pulldowns 4x8
(evt en valgfri øvelse, til et ømt punkt)

Som progresstion vil jeg smutte en tur forbi Artikel arkivet *Læs evt denne* og læse nogle artikler omkring dette, da der er rigtig mange måder at gøre det på.

Håber en af jer herinde der har styr på det har tid til at hjælpe mig og fortælle om det virker og man tager på?,,

Igen vil jeg råde dig til at få læst artiklerne her på siden, da du vil kunne få svar på dine spørgsmål.

vil forresten også gerne høre om hvis jeg ville løbe et par ture om ugen hvordan skulle jeg ligge de ture bedst?

Jeg vil ligge løbe ture på "off-dage" altså dage du ikke træner. tirs-tors-lør-søn-dage
For at få det spredt lidt ville jeg nok gøre det tirsdag og lørdag.

Edit: Anden kom med noget lignende :hihi:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: -70.00
- Squat: -65.00
- Dødløft: -80.00

Hej Jesper - tjek HST ud, er lige startet på det, det er genialt, hårdt, full-body og lige til at gå til.

Artiklen ligger inde under "Artikler" - derefter "Træningsprogrammer", og så ligger det et stykke nede.
Øvelserne ser nu fine ud, men jeg har valgt at bytte stiff dødløft ud med normal dødløft i kælderen, samt fransk pres ud med smalt greb bænk. Du kan læse dig til hvad det er og så videre, og så kan du downloade programmet, indsætte din 5RM (det du kan tage højest, 5 gange), og så regner skidtet det hele ud selv - hvis du vælger at prøve det, så vent med at tro det er nemt, til du har kørt den første uge.

Håber du kan bruge det til noget
Mvh
Kjeldsen

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster