Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Jeg ville tage et ekstra sæt ind ved squat og dødløft, da det ellers imo bliver for lav volume.
Derudover ville jeg bytte de to lateral-øvelser ud med military-press eller dumbell shoulder-press.
Jeg ville også droppe incline-presses til fordel for nogle flere sæt i BOR

Xiva skrev:SørenDP skrev:Jeg ville tage et ekstra sæt ind ved squat og dødløft, da det ellers imo bliver for lav volume.
Derudover ville jeg bytte de to lateral-øvelser ud med military-press eller dumbell shoulder-press.
Jeg syntes ikke han skal fjerne incline-presses til fordel for mere BOR.
Ville dog køre militær pres og laterial raises istedet for side og rear.
Smid Fransk pres ad helvede til og kør dips istedet.

SørenDP skrev:Xiva skrev:SørenDP skrev:Jeg ville tage et ekstra sæt ind ved squat og dødløft, da det ellers imo bliver for lav volume.
Der er i hvert fald ikke nogen grund til at have bænk, incline og dips i et så forholdvis simpelt FB: Det er 3 presseøvelser (i alt 7-8 sæt) til brystet og kun 2 sæt hvor man laver den modsatgående bevægelse. Det tror jeg leder til nogle fremadtrukne/skadede skuldre i længden.

SørenDP skrev:Xiva skrev:SørenDP skrev:Jeg ville tage et ekstra sæt ind ved squat og dødløft, da det ellers imo bliver for lav volume.
Der er i hvert fald ikke nogen grund til at have bænk, incline og dips i et så forholdvis simpelt FB: Det er 3 presseøvelser (i alt 7-8 sæt) til brystet og kun 2 sæt hvor man laver den modsatgående bevægelse. Det tror jeg leder til nogle fremadtrukne/skadede skuldre i længden.

NisseQl skrev:puh er ikke så glad for Triceps extension , synes den smadre min skulder, som i forvejen ikke er helt god .
men så kan jeg vel tage en omgang cabel pushdowns ?
Tak for rådet til maven , det havde jeg ingen anelse om :-) Perfekt , altid rart at lære noget nyt.

NisseQl skrev:puh er ikke så glad for Triceps extension , synes den smadre min skulder, som i forvejen ikke er helt god .

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster