Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Frederlk skrev:Vil stadig fungere for mig hvis jeg køre progressive loading i det hele undtagen i den "general back" og ben hvor jeg kører et andet seperat program 2 gange ugentlig også.?

Sniper skrev:Frederlk skrev:Vil stadig fungere for mig hvis jeg køre progressive loading i det hele undtagen i den "general back" og ben hvor jeg kører et andet seperat program 2 gange ugentlig også.?
Så længe du sikre progression i alle muskelgrupper er måden i og for sig ligegyldig. Jeg forstår dog ikke hvorfor du vil køre forskellig type progression på forskellige kropsdele..? Udover det så husk at kosten spiller meget ind på resultaterne..

Frederlk skrev:Sniper skrev:Frederlk skrev:Vil stadig fungere for mig hvis jeg køre progressive loading i det hele undtagen i den "general back" og ben hvor jeg kører et andet seperat program 2 gange ugentlig også.?
Så længe du sikre progression i alle muskelgrupper er måden i og for sig ligegyldig. Jeg forstår dog ikke hvorfor du vil køre forskellig type progression på forskellige kropsdele..? Udover det så husk at kosten spiller meget ind på resultaterne..
okay, det andet program til benene/ryg er godt nok ikke med progression, det fokuseret på springtræning og ikke så meget bodybuilding.

Friche skrev:Frederlk skrev:Sniper skrev:Frederlk skrev:Vil stadig fungere for mig hvis jeg køre progressive loading i det hele undtagen i den "general back" og ben hvor jeg kører et andet seperat program 2 gange ugentlig også.?
okay, det andet program til benene/ryg er godt nok ikke med progression, det fokuseret på springtræning og ikke så meget bodybuilding.
Prøv at smid hele programmet op, så er det lidt nemmere at vurdere. Det kan være lidt problematisk hvis der er for mange presseøvelser til overkroppen og kun lidt eksplosive øvelser til hele bagkæden.

Friche skrev:Hvad så med overkropsøvelserne? De er ikke med der så vidt jeg lige kan se.

Frederlk skrev:Friche skrev:Hvad så med overkropsøvelserne? De er ikke med der så vidt jeg lige kan se.
nåhr.. resten af musklerne bryst, biceps, triceps, skulder og bagskulder bruger jeg progressive loading med 3*8

Friche skrev:Frederlk skrev:Friche skrev:Hvad så med overkropsøvelserne? De er ikke med der så vidt jeg lige kan se.
nåhr.. resten af musklerne bryst, biceps, triceps, skulder og bagskulder bruger jeg progressive loading med 3*8
Umiddelbart tror jeg sagtens det ville kunne fungere. Bare der er en nogenlunde overrensstemmelse mellem træk og pres, det var mest det jeg var nervøs for i første omgang

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster