SandyFrink skrev:InspectorNorse skrev:Der findes ikke noget man ikke må i det her liv. Der findes kun valg, og konsekvenser.
Konsekvensen af at man åbner for tidligt, er bøder for staten. Dog formentlig også en masse omtale, støtte, og had.
Er det konsekvensen værd? Is the Juice worth the squeeze?
Det må være op til ejerne at bestemme.
Laver man en særregel om, at alle medlemmer skal bære FFP3 maske og sprite af efter brug, samt minimums afstand på 2 meter, så ville jeg nok vælge at melde mig ind, hvis jeg boede i omegnen. Også til trods for bøde risiko på 3000.
Det hænger dog nok mere sammen med, at jeg er rebel af natur.
FFP3 masker egner sig ikke at træne i.
Lad os håbe at der er nok forståelse, snor og elastik til at for mange ikke går ned nu samfundet er så tæt på målstregen.
Snart 10% vaccineret. Det rykker på sig.
Tænkte det nok. Så er mundbind nok den eneste metode, som kan anvendes i dette tilfælde. De er heller ikke sjove at have på længe de FFP3 masker der, især ikke, når man løfter cementsække, som man skal blande op på jobbet, kan jeg fortælle dig. Man får overraskende hurtigt svært ved at få luft pga vandophobning i lungerne.
Jeg har prøvet at få det rigtig skidt, efter blot 20 minutter med sådan en på.
Der blandede jeg dog også til 5 andre murere på en gang + jeg røg 20 cigaretter om dagen.
Man kommer dog ret hurtigt til sig selv igen, men jeg kan godt se problemstillingen i at midlertidigt svække sine lunger, når man har en global pandemi kørende på fuldt blæs. Man kan jo trods alt sagtens gå hen og blive smittet andetsteds. Jeg sidder f.eks. med åbent vindue lige nu, og der passerer jævnligt folk lige udenfor mit vindue. Det er meget svært at beskytte sig helt.
Fedt at høre at 10% allerede er blevet vaccineret. Det er sgu imponerende, med alt det pres, som der i forvejen er på sundhedssektoren.