Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Benjamin Reilly skrev:Har du deloadet i squat 3 gange, eller bare misset den 3 gange?

JOR skrev:Husker du at trække vejret mellem reps?

Bnaz skrev:Find nogen, der kan hjælpe dig IRL.

Kelto10 skrev:Bnaz skrev:Find nogen, der kan hjælpe dig IRL.
Der er ikke rigtig nogen... men gør jeg da noget forkert?

MartinEriksen1991 skrev:Kelto10 skrev:Bnaz skrev:Find nogen, der kan hjælpe dig IRL.
Der er ikke rigtig nogen... men gør jeg da noget forkert?
Du har haft oprettet et emne om det før, hvor du fik masser af gode svar....![]()
Og for at understrege det: Hvis du bliver direkte svimmel og utilpas af at squatte, så gør du noget forkert!
Prik til en i dit center, som kan kigge på din teknik - og i sær vejrtrækning

BloodJunkie skrev:Du siger at det er ikke for tungt, men at du ikke kan klare vægten pga du bliver svimmel.
Der kan være mange årsager til at du bliver svimmel, nogle ufarlige og nogle farlige. Eksempler på ufarlige kan være forkert vejrtrækning, lavt blodtryk og low-carb diets.
Alvorlige kan f.eks. være dehydrering(ja, den kan være farlig), kronisk forstoppelse og MS(meget ekstremt eksempe, som du burde ikke tænke mere på).
At blive lidt svimmel under et hårdt træningspas er helt normalt og sker tit for mig, men under alle omstændigheder burde du ikke træne hvis du er ved at besvime, da der er klart noget der ikke er som det skal være. Jeg vil anbefale dig at ringe til lægen og se hvad han siger, måske vil han undersøge dig.

Kelto10 skrev:BloodJunkie skrev:Du siger at det er ikke for tungt, men at du ikke kan klare vægten pga du bliver svimmel.
Der kan være mange årsager til at du bliver svimmel, nogle ufarlige og nogle farlige. Eksempler på ufarlige kan være forkert vejrtrækning, lavt blodtryk og low-carb diets.
Alvorlige kan f.eks. være dehydrering(ja, den kan være farlig), kronisk forstoppelse og MS(meget ekstremt eksempe, som du burde ikke tænke mere på).
At blive lidt svimmel under et hårdt træningspas er helt normalt og sker tit for mig, men under alle omstændigheder burde du ikke træne hvis du er ved at besvime, da der er klart noget der ikke er som det skal være. Jeg vil anbefale dig at ringe til lægen og se hvad han siger, måske vil han undersøge dig.
Ok, skal faktisk også til lægen her om nogle dage. Tror lidt jeg har lavt blodtryk o_O
Jeg troede bare det var normalt det med svimmelhed, men at jeg skulle løfte lidt færre kg. Det er vel ikke normalt at være gået i stå allerede nu?
Hvor meget skulle jeg forresten kunne løfte i DL,min squat taget i betragtning?

BloodJunkie skrev:Kelto10 skrev:BloodJunkie skrev:Du siger at det er ikke for tungt, men at du ikke kan klare vægten pga du bliver svimmel.
Ok, skal faktisk også til lægen her om nogle dage. Tror lidt jeg har lavt blodtryk o_O
Jeg troede bare det var normalt det med svimmelhed, men at jeg skulle løfte lidt færre kg. Det er vel ikke normalt at være gået i stå allerede nu?
Nu skal du lige forklare mig en ting, er du gået i stå fordi dine muskler ikke kan klare mere, eller fordi du bliver svimmel og stoppet dit løft på grund af svimmelhed? Ifølge din første post er det pga svimmelhed, som vil sige at du ikke rigtigt er gået i stå muscle-wise, hvis du fatter mig.
Hvor meget du burde løfte i DL kommer an på mange ting, og du burde have mere fokus på teknik end kg, specielt i starten.

Kelto10 skrev:BloodJunkie skrev:Kelto10 skrev:BloodJunkie skrev:Du siger at det er ikke for tungt, men at du ikke kan klare vægten pga du bliver svimmel.
Nu skal du lige forklare mig en ting, er du gået i stå fordi dine muskler ikke kan klare mere, eller fordi du bliver svimmel og stoppet dit løft på grund af svimmelhed? Ifølge din første post er det pga svimmelhed, som vil sige at du ikke rigtigt er gået i stå muscle-wise, hvis du fatter mig.
Hvor meget du burde løfte i DL kommer an på mange ting, og du burde have mere fokus på teknik end kg, specielt i starten.
Ja ok, det var lidt dumt af mig. Er gået i stå pga svimmelhed som du skriver... tror bare jeg opsøger lægen så. hehe
tak for svar

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster