jeg er personligt skeptisk overfor det, da man ikke ved om man har en mulighed for at stoppe gen-modifikationerne som man sætter igang igen da man benytter en virus til at overfører de fiflede gener.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

G.I Joe skrev:fifler med generne?

G.I Joe skrev:kun i doping forbindelse ;)

Mr Statue skrev:G.I Joe skrev:kun i doping forbindelse ;)
Personligt syntes jeg at man spiller med helbred og liv hvis man bruger anaboliske steroider for marked for denne slags er utrolig ustabilt med kvalitet og lignende.
Der er en grund til at "krudt" er ulovligt og det er selvfølgelig af etiske grunde og helbredsskadelige grunde da hvis du øger dit testosteron niveau så presser du kroppens til at gøre noget den ikke er beregnet til fra naturens side og derfor øges muligheden for at blive ramt af bivirkninger der kan medføre døden "i værste tilfælde"
Med øget testosteron vil du også kunne ha svært ved at styre din normale relation til at styre temperamentet som kan medføre skade på andre, dig selv eller din kæreste.
Den bedste måde at udvikle styrke er at træn naturligt, nyd din udvikling og sæt dig ind i din træning og tag den derfra og drop de lette mellemveje for de kan koste dig livet, venner og selvrespekt.

G.I Joe skrev:kun i doping forbindelse ;)

Casper H. skrev:abovling:
der er steroider der kun er opfundet til formål at være doping.

abovling skrev:Casper H. skrev:abovling:
der er steroider der kun er opfundet til formål at være doping.
Er det noget du har evidens for? Eller skal jeg blot tro på det

G.I Joe skrev:jeg tænkte på noget: altså man får formentligt en lang række probs ved peptid hormonerne pga for tykt blod eller diabetes ol. Men hvorfor går de ikke et step videre ? altså istedet for kun at "fifle" med ens test EP og sådan, hvorfor så ikke prøve at forbedre blodbanerne og resten af kroppen? synes ikke jeg har set noget på nettet med folk der prøver på den slagsmen er det pga det er så komplekst et problem? spurgte en jeg kender på SDU som er professor og arbejder i FLINT(fundamental living tech) og jeg fik intet svar ;) hvad tror I?

G.I Joe skrev:tænker mere sådan på størrelseog evt få kroppen til at agerer normalt bare i større skala?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster