Mikkel leicht skrev: Det er vel ogsaa en del af det at være politikker at man kan tage lidt maling eller æg (se arnold) som politikker i et land med ytringsfrihed... Arnold er et godt eksempel paa hvordan man burde reagere.. Synes han tog det meget pænt og som en mand og forklarede hvorfor man burde gøre saadan..
Sorry, men du har ganske enkelt ikke forstået hvad ytringsfrihed indebærer og hvad det IKKE gør. Du kan ikke legitimere en handling med den populære danske sætning "jamen vi har da ytringsfrihed", når loven brydes.
I øvrigt synes jeg at du i dit indlæg repræsentere en tendens, der fungere som fartbump for vejen mod et bedre samfund.
Faktum er at det er fuldstændigt forkert at handle på den måde og bare fordi Arnold har sagt "jamen sådan er det jo", så rører det ikke ved det dybtforkerte ved det. I øvrigt må man være helt hyperbolsk naiv, hvis man ikke forholder sig kritisk overfor hvad megakendisen Arnold siger. Han vil score stemmer. Lur mig om han ikke fordømmer folk der kaster æg og andet skidt på ham og andre politikkere..
Jo jeg mener du bør abstraher lidt fra hvad Arnold siger og kaste en tanke på det åbenlyse faktum at det er dybt forkert at handle så ubegavet og primitivt.