Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chef-tyren skrev:"Derudover adskiller dødløft sig fra den overordnede struktur. For hvor man i 10 x 10 øvelserne kører ned af i vægt (mere om det om lidt), så kører man i dødløft op af i vægt. Dette skyldes med sikkerhed at en træt og pumpet lænd øger skadesrisikoen. Derfor har Turner valgt at man laver sæt af 6 reps, og kører op af. Har man en 6RM rekord på 150 kg, så kunne det se således ud."
artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/george-turners-10x10-program.html
Så ja, squat, rows osv. kører du ligesom bænkpres.

Holst. skrev:Chef-tyren skrev:"Derudover adskiller dødløft sig fra den overordnede struktur. For hvor man i 10 x 10 øvelserne kører ned af i vægt (mere om det om lidt), så kører man i dødløft op af i vægt. Dette skyldes med sikkerhed at en træt og pumpet lænd øger skadesrisikoen. Derfor har Turner valgt at man laver sæt af 6 reps, og kører op af. Har man en 6RM rekord på 150 kg, så kunne det se således ud."
artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/george-turners-10x10-program.html
okay tak. Er der nogen andre triceps øvelser som kan køres i stedet for fransk press da jeg aldrig har kørt den øvelse? kan jeg bruge smal bænkpres? eller en anden triceps øvelse?

toto_G4M3R skrev:Holst. skrev:Chef-tyren skrev:"Derudover adskiller dødløft sig fra den overordnede struktur. For hvor man i 10 x 10 øvelserne kører ned af i vægt (mere om det om lidt), så kører man i dødløft op af i vægt. Dette skyldes med sikkerhed at en træt og pumpet lænd øger skadesrisikoen. Derfor har Turner valgt at man laver sæt af 6 reps, og kører op af. Har man en 6RM rekord på 150 kg, så kunne det se således ud."
okay tak. Er der nogen andre triceps øvelser som kan køres i stedet for fransk press da jeg aldrig har kørt den øvelse? kan jeg bruge smal bænkpres? eller en anden triceps øvelse?
dips er go

vægt nok? Det er nok den triceps øvelse man kan få nok vægt på! Du skal tænke på du har hele kropsvægtenHolst. skrev:toto_G4M3R skrev:Holst. skrev:Chef-tyren skrev:"Derudover adskiller dødløft sig fra den overordnede struktur. For hvor man i 10 x 10 øvelserne kører ned af i vægt (mere om det om lidt), så kører man i dødløft op af i vægt. Dette skyldes med sikkerhed at en træt og pumpet lænd øger skadesrisikoen. Derfor har Turner valgt at man laver sæt af 6 reps, og kører op af. Har man en 6RM rekord på 150 kg, så kunne det se således ud."
dips er go
Har tidligere haft problemer med dips. og kan hellere ikke få vægt nok på i dips. kan smal bænk bruges? eller har i en anden triceps øvelse.

Holst. skrev:Chef-tyren skrev:"Derudover adskiller dødløft sig fra den overordnede struktur. For hvor man i 10 x 10 øvelserne kører ned af i vægt (mere om det om lidt), så kører man i dødløft op af i vægt. Dette skyldes med sikkerhed at en træt og pumpet lænd øger skadesrisikoen. Derfor har Turner valgt at man laver sæt af 6 reps, og kører op af. Har man en 6RM rekord på 150 kg, så kunne det se således ud."

toto_G4M3R skrev:vægt nok? Det er nok den triceps øvelse man kan få nok vægt på! Du skal tænke på du har hele kropsvægtenHolst. skrev:toto_G4M3R skrev:Holst. skrev:Chef-tyren skrev:"Derudover adskiller dødløft sig fra den overordnede struktur. For hvor man i 10 x 10 øvelserne kører ned af i vægt (mere om det om lidt), så kører man i dødløft op af i vægt. Dette skyldes med sikkerhed at en træt og pumpet lænd øger skadesrisikoen. Derfor har Turner valgt at man laver sæt af 6 reps, og kører op af. Har man en 6RM rekord på 150 kg, så kunne det se således ud."
dips er go
Har tidligere haft problemer med dips. og kan hellere ikke få vægt nok på i dips. kan smal bænk bruges? eller har i en anden triceps øvelse.

WhiteHousePotential skrev:Hey folks!
Jeg har lige et spørgsmål vedr. dette program. Ville ikke lave en ny tråd, da der allerede var denne fint passende tråd![]()
Det er som sagt Dag1 - Dag2 - Off - Dag3 - Off. Begynder man så på Dag 1 igen?
Altså hvis første Dag1 er en mandag, skal man så begynde forfra på Dag1 om lørdagen???
Var der nogen der forstod det og kan svare på det? ._.

Garik skrev:WhiteHousePotential skrev:Hey folks!
Jeg har lige et spørgsmål vedr. dette program. Ville ikke lave en ny tråd, da der allerede var denne fint passende tråd![]()
Det er som sagt Dag1 - Dag2 - Off - Dag3 - Off. Begynder man så på Dag 1 igen?
Altså hvis første Dag1 er en mandag, skal man så begynde forfra på Dag1 om lørdagen???
Var der nogen der forstod det og kan svare på det? ._.
Dag 1: Mandag - bryst/ryg
Dag 2: Tirsdag - ben/mave
Dag 3: Onsdag - off
Dag 4: Torsdag - Arme
Dag 5: Fredag - off
Dag 1: Lørdag
Dag 2: Søndag
etc.

Garik skrev:Det er jo helt op til dig selv. Men frekvensen er lav i forvejen, så at holde ekstra pausedage, er nok ikke tilrådeligt.

WhiteHousePotential skrev:Garik skrev:Det er jo helt op til dig selv. Men frekvensen er lav i forvejen, så at holde ekstra pausedage, er nok ikke tilrådeligt.
Ville det være overkill at droppe pausedagen @onsdag og rykke arm dagen ind der, og så køre igen torsdag, fredag og lørdag?

Garik skrev:WhiteHousePotential skrev:Garik skrev:Det er jo helt op til dig selv. Men frekvensen er lav i forvejen, så at holde ekstra pausedage, er nok ikke tilrådeligt.
Ville det være overkill at droppe pausedagen @onsdag og rykke arm dagen ind der, og så køre igen torsdag, fredag og lørdag?
Ja. Så kører du jo musklerne igennem to gange på seks dage kontra to gange på ti dage. Det kan du ikke restituere dig fra i længden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster