Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1328
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1326

Følg bodybuilding.dk på

George turner - 10x10

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle
sad lige og kiggede lidt rundt her inde på siden og faldt over en artikel, med et gammelt program som var populært i 90'erne skabt af en der hedder George turner, jeg synes det lyder meget interessant men før jeg giver mig i kast med noget vil jeg lige høre om nogle af jer har nogle af erfaringer med dette trænings program eller noget kendskab til det?
jeg referere til denne artikel artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/george-turner---10x10-program.html

så lad mig høre :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

oskaripsen skrev:Hej alle
sad lige og kiggede lidt rundt her inde på siden og faldt over en artikel, med et gammelt program som var populært i 90'erne skabt af en der hedder George turner, jeg synes det lyder meget interessant men før jeg giver mig i kast med noget vil jeg lige høre om nogle af jer har nogle af erfaringer med dette trænings program eller noget kendskab til det?
jeg referere til denne artikel artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/george-turner---10x10-program.html

Jeg er lige startet på det for snart to uger siden og det fungere rigtig godt, det er godt nok hårdt, men det er jo dejligt ! Du får nogle onde DOMS af det i starten :)

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Assault skrev:
oskaripsen skrev:Hej alle

Jeg er lige startet på det for snart to uger siden og det fungere rigtig godt, det er godt nok hårdt, men det er jo dejligt ! Du får nogle onde DOMS af det i starten :)

Lyder godt, det er mere omtalt på diverse sider end jeg troede der står næsten også kun godt om det. Det er vel også kun godt at man bliver øm så ved man der sker noget ;)

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er lige gået i gang med programmet for 3. gang, jeg kører det ca. hver 6. måned da det er en sikker vindder :) Man bliver totalt banket igennem, og det er god afveksling fra de fleste andre programmer. Go for it! :)
Venlig hilsen Thomas

Træner her: AK Thor

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Personligt finder jeg det godt til at bygge masse, og knap så godt til at øge styrken (selvom programmet påstår at man bliver en strong mofo)
Brugeravatar

Træner her: Ultimate Gym

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster