Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1055
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1052

Følg bodybuilding.dk på

German Volume Training - Erfaringer

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg er lige startet på GVT i den klassiske 10x10 udgave, og ville gerne høre om der er nogen der har nogle praktiske erfaringer med dette program mht. hypertrofi, på baggrund af at de har gennemført en hel (Eller flere) cyklus.

Jeg er godt klar over at der ligger en del indlæg vedr. GVT på forummet, men jeg har ikke været i stand til hverken at finde indlæg eller logbøger, skrevet af nogen der rent faktisk har gennemført en hel cyklus.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

henrikf skrev:Jeg er lige startet på GVT i den klassiske 10x10 udgave, og ville gerne høre om der er nogen der har nogle praktiske erfaringer med dette program mht. hypertrofi, på baggrund af at de har gennemført en hel (Eller flere) cyklus.

Jeg er godt klar over at der ligger en del indlæg vedr. GVT på forummet, men jeg har ikke været i stand til hverken at finde indlæg eller logbøger, skrevet af nogen der rent faktisk har gennemført en hel cyklus.

jeg har søgt lidt og fundet det her. Håber at du kan bruge det
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8112&highlight=german+volume+training

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Kostplan: Vis kostplan

kinky_fætter skrev:
henrikf skrev:Jeg er lige startet på GVT i den klassiske 10x10 udgave, og ville gerne høre om der er nogen der har nogle praktiske erfaringer med dette program mht. hypertrofi, på baggrund af at de har gennemført en hel (Eller flere) cyklus.

http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8112&highlight=german+volume+training

Mange tak. Jeg kender godt indlægget og har kigget i logbogen. Det jeg stadig savner er at høre erfaringerne fra en erfaren BB der har været en hel cyklus igennem.

henrikf skrev:
kinky_fætter skrev:

Mange tak. Jeg kender godt indlægget og har kigget i logbogen. Det jeg stadig savner er at høre erfaringerne fra en erfaren BB der har været en hel cyklus igennem.

ja ok.

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

jeg har kørt gt 10x10. et fedt program! det er forholdsvis hårdt men dejligt.

det bliver først rigtig godt 2 eller 3 gang man kører det, for der har man fået justeret alle vægte ind så de passere.. pøj pøj med det.

hvis der er mere du skal vide kan du jo sende en pm.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Jeg har en kammerat der lige er blevet færdig med en omgang GVT og han siger at det giver god masse, men man har sindsygt ømme muskler hele tiden så at passe sin søvn/restitutionsdage er alpha og omega.
desuden så er det også værd at nævne at der er nogle der falder i deres MAX løft efter en gang GVT selvom de får mere masse.
No Pain, No Gain
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.50
- Squat: 192.70
- Dødløft: 183.70

jeg har sq aldrig hørt om nogen der er faldet i deres max løft af at kører 10x10. tvært imod. de gange jeg har kørt det er jeg gået frem i styrke, det samme er langt de fleste jeg har kendskab til. nogen er dog blevet stående, men ingen er faldet.
cutting.. cutting and cutting you fat bastard!
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2007

Reputation point: 15

Geografisk sted: aars

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00

kuglen skrev:jeg har sq aldrig hørt om nogen der er faldet i deres max løft af at kører 10x10. tvært imod. de gange jeg har kørt det er jeg gået frem i styrke, det samme er langt de fleste jeg har kendskab til. nogen er dog blevet stående, men ingen er faldet.

den kommentar var baseret på denne artikel af Christian Thibaudeau som vist nok er lidt af en guru inde på t-nation.
han træner desuden en del top atleter og har en "Master degree in exercise science", så man må gå fra han ved hvad han taler om.

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=459276&pageNo=0

GVT neglects strength. In fact, I've known several athletes who actually got weaker on GVT, even if they gained a lot of mass. The reason is that super high volume coupled with low intensity causes mostly non-functional hypertrophy and doesn't require an intense neuromotor involvement.
Sidst rettet af Jesper-mf 15. mar 2007, 13:10, rettet i alt 1 gang.
No Pain, No Gain
Brugeravatar

Styrkeliste

Man falder da nok en smule af et sådant hårdt program lige efter man er færdig, men hvis man giver musklerne en uge eller to til at restituere og komme sig, tror jeg ikke man kan undgå at stige lidt i styrke..
Where there is a will, there is a way!

Geografisk sted: Gladsaxe

Træner her: Atlas Motion og Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 112.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 170.00

Steve- skrev:Man falder da nok en smule af et sådant hårdt program lige efter man er færdig, men hvis man giver musklerne en uge eller to til at restituere og komme sig, tror jeg ikke man kan undgå at stige lidt i styrke..

nu skriver han jo heller ikke at det er hver gang folk de falder i styrke men at det hænder.
No Pain, No Gain
Brugeravatar

Styrkeliste

Jesper-mf skrev:desuden så er det også værd at nævne at der er nogle der falder i deres MAX løft efter en gang GVT selvom de får mere masse.

Det vil være ideelt, da jeg træner hjemme. Så slipper jeg for at investere i flere skiver :lol:

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster