Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

henrikf skrev:Jeg er lige startet på GVT i den klassiske 10x10 udgave, og ville gerne høre om der er nogen der har nogle praktiske erfaringer med dette program mht. hypertrofi, på baggrund af at de har gennemført en hel (Eller flere) cyklus.
Jeg er godt klar over at der ligger en del indlæg vedr. GVT på forummet, men jeg har ikke været i stand til hverken at finde indlæg eller logbøger, skrevet af nogen der rent faktisk har gennemført en hel cyklus.

kinky_fætter skrev:henrikf skrev:Jeg er lige startet på GVT i den klassiske 10x10 udgave, og ville gerne høre om der er nogen der har nogle praktiske erfaringer med dette program mht. hypertrofi, på baggrund af at de har gennemført en hel (Eller flere) cyklus.
Jeg er godt klar over at der ligger en del indlæg vedr. GVT på forummet, men jeg har ikke været i stand til hverken at finde indlæg eller logbøger, skrevet af nogen der rent faktisk har gennemført en hel cyklus.
jeg har søgt lidt og fundet det her. Håber at du kan bruge det
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8112&highlight=german+volume+training

henrikf skrev:kinky_fætter skrev:henrikf skrev:Jeg er lige startet på GVT i den klassiske 10x10 udgave, og ville gerne høre om der er nogen der har nogle praktiske erfaringer med dette program mht. hypertrofi, på baggrund af at de har gennemført en hel (Eller flere) cyklus.
jeg har søgt lidt og fundet det her. Håber at du kan bruge det
http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8112&highlight=german+volume+training
Mange tak. Jeg kender godt indlægget og har kigget i logbogen. Det jeg stadig savner er at høre erfaringerne fra en erfaren BB der har været en hel cyklus igennem.

kuglen skrev:jeg har sq aldrig hørt om nogen der er faldet i deres max løft af at kører 10x10. tvært imod. de gange jeg har kørt det er jeg gået frem i styrke, det samme er langt de fleste jeg har kendskab til. nogen er dog blevet stående, men ingen er faldet.
GVT neglects strength. In fact, I've known several athletes who actually got weaker on GVT, even if they gained a lot of mass. The reason is that super high volume coupled with low intensity causes mostly non-functional hypertrophy and doesn't require an intense neuromotor involvement.

Steve- skrev:Man falder da nok en smule af et sådant hårdt program lige efter man er færdig, men hvis man giver musklerne en uge eller to til at restituere og komme sig, tror jeg ikke man kan undgå at stige lidt i styrke..

Jesper-mf skrev:desuden så er det også værd at nævne at der er nogle der falder i deres MAX løft efter en gang GVT selvom de får mere masse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster