Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HAAKAA skrev:David > Hva fan er Hams? synes jeg har googlet det lidt, men kan intet finde

rask skrev:Umiddelbart fint 2-split.
Men:
Jeg ville fjerne legpress, da du har squat. Som begynder behøver du ikke træne samme muskelgrupper på forskellige måder.
Derudver kan du også godt fjerne upright row, da den træner Deltoid posterier, hvilket er præcis det samme som du træner med military press. Desuden har den øvelse også et højt skadespotientale.
Din maskin-skulderøvelse behøver du derfor heller ikke.
Til gengæld mangler du noget til at træne Deltoid lateral. Og jeg vil derfor anbefale dig at køre Side lateral raise.
Til ryg ville jeg køre følgende:
dødløft
Bent over rows/yates
og Front pulldown som du har er fin
Som begynder behøver du ikke 2 isolationsøvelser til både bicep og triceps. Jeg ville btw foretrække fransk pres eller Dips som tricepsøvelse fremfor de der kable pushdowns.

triple skrev:rask skrev:Umiddelbart fint 2-split.
Men:
Jeg ville fjerne legpress, da du har squat. Som begynder behøver du ikke træne samme muskelgrupper på forskellige måder.
Derudver kan du også godt fjerne upright row, da den træner Deltoid posterier, hvilket er præcis det samme som du træner med military press. Desuden har den øvelse også et højt skadespotientale.
Til gengæld mangler du noget til at træne Deltoid lateral. Og jeg vil derfor anbefale dig at køre Side lateral raise.
dødløft
Bent over rows/yates
Som begynder behøver du ikke 2 isolationsøvelser til både bicep og triceps. Jeg ville btw foretrække fransk pres eller Dips som tricepsøvelse fremfor de der kable pushdowns.
Er enig med dig i at upright row har et højt skadespotentiale, dog træner den IKKE bagskulder men sideskulder. Og military træner heller ikke bagskulderen men forskulderen.
Til topicstarter: drop de mange iso øvelser og koncentrer dig om basis.Og lying leg curl er en fin øvelse.

rask skrev:triple skrev:rask skrev:Umiddelbart fint 2-split.
Men:
dødløft
Bent over rows/yates
Er enig med dig i at upright row har et højt skadespotentiale, dog træner den IKKE bagskulder men sideskulder. Og military træner heller ikke bagskulderen men forskulderen.
Til topicstarter: drop de mange iso øvelser og koncentrer dig om basis.Og lying leg curl er en fin øvelse.
Suk, jeg mente selvf. også Deltoid Anterior(og ikke posterier). Du har også ret i at upright rows hovedsageligt rammer den laterale del.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster