Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

janninho93 skrev:hey guys.
Giver Glutamin, BCAA og Bodymin noget godt under CUT?
Jeg kommer ikke til at løfte vægte, kun cardio som løb, cykling m.m.
men mit gemmensnitlige svar må være nej
janninho93 skrev:hey guys.
Giver Glutamin, BCAA og Bodymin noget godt under CUT?
Jeg kommer ikke til at løfte vægte, kun cardio som løb, cykling m.m.

](./images/smilies/wallbash.gif)

Anker skrev:For 20 dage siden bulkede du på 4000 kcal og trænede "hårdt" 5 gange om ugen, og nu er det blevet tid til at cutte uden vægte men kun med cardio?
Du kan forsvare brugen af alle tre kosttilskud, men hvis du ikke løfter vægte giver du ikke nogen grundlæggende stimulus og derfor incitament til at bevare din muskelmasse.

Anker skrev:For 20 dage siden bulkede du på 4000 kcal og trænede "hårdt" 5 gange om ugen, og nu er det blevet tid til at cutte uden vægte men kun med cardio?
Du kan forsvare brugen af alle tre kosttilskud, men hvis du ikke løfter vægte giver du ikke nogen grundlæggende stimulus og derfor incitament til at bevare din muskelmasse.

Legend skrev:Anker skrev:For 20 dage siden bulkede du på 4000 kcal og trænede "hårdt" 5 gange om ugen, og nu er det blevet tid til at cutte uden vægte men kun med cardio?
Og for et par måneder siden havde han en træner, der havde givet ham en indkøbsliste, der var så lang som en negers pik med kosttilskud.
.. Hvis du er så skide klog, så sig noget klogt. Din kommentar har absolut intet at lave i denne tråd.
janninho93 skrev:Anker skrev:For 20 dage siden bulkede du på 4000 kcal og trænede "hårdt" 5 gange om ugen, og nu er det blevet tid til at cutte uden vægte men kun med cardio?
Det er min storebror der skal til og i gang med cut, og mit spørgsmål lød så på om han skulle stoppe med glutamin, bcaa og bodymin, eller han bare skal fortsætte med det. Vidste ikke folk herinde stalkede så meget, at de både ved hvornår at jeg har haft træner, hvornår at jeg bulker og det hele;).

s0enice skrev:janninho93 skrev:Anker skrev:For 20 dage siden bulkede du på 4000 kcal og trænede "hårdt" 5 gange om ugen, og nu er det blevet tid til at cutte uden vægte men kun med cardio?
Det er min storebror der skal til og i gang med cut, og mit spørgsmål lød så på om han skulle stoppe med glutamin, bcaa og bodymin, eller han bare skal fortsætte med det. Vidste ikke folk herinde stalkede så meget, at de både ved hvornår at jeg har haft træner, hvornår at jeg bulker og det hele;).
Nej, du spurgte om det gav noget godt under cut, det er to vidt forskellige spørgsmål. Og derudover skrev du "jeg" bagefter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster