jeg vil jo nødig handle hos http://www.(fy kuglen det må du ikke skrive).dk

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

GoingBiG skrev:Det tror jeg faktisk ikke at de må.

WannaBeBig skrev:Det er jeg ret sikker på at det er.

JBH skrev:WannaBeBig skrev:Det er jeg ret sikker på at det er.
Det var det engang for flere år siden. Idag kan du købe det i håndkøb på apotektet eller matas mv....

WannaBeBig skrev:JBH skrev:WannaBeBig skrev:Det er jeg ret sikker på at det er.
Det var det engang for flere år siden. Idag kan du købe det i håndkøb på apotektet eller matas mv....
Sikker på at det er glutamine....ikke glucosamine du mener?

JBH skrev:WannaBeBig skrev:JBH skrev:WannaBeBig skrev:Det er jeg ret sikker på at det er.
Sikker på at det er glutamine....ikke glucosamine du mener?Det var da Glucosamine vi snakkede om ik

10.3. Glutamine
Here are the reasons to take glutamine.
1) Immune support. Supplemental use of glutamine, either in oral, enteral, or parenteral form,
increases intestinal villous height, stimulates gut mucosal cellular proliferation, and maintains
mucosal integrity. It also prevents intestinal hyperpermeability and bacterial translocation,
which may be involved in sepsis and the development of multiple organ failure. One study
reported that athletes reported fewer incidences of upper respiratory tract infections while
supplementing with glutamine (2 grams) after they ran.
2) Gastrointestinal support. 70-80% of orally administered glutamine is absorbed into the cells
of your GI tract. It remains there and is metabolized by those cells without ever reaching the
blood stream (image). In sicknesses such as sepsis it has been shown to help improve survival
because of improved GI tract function.
That’s pretty much it.
There is no real benefit for someone looking to build bigger muscles. That 10% of dietary
glutamine that gets past the GI tract is taken up by the liver where it is converted into sugar
(gluconeogenesis) and stored as glycogen in the liver.Don't let in-vitro research fool you into thinking oral glutamine will have an effect on a healthy
individuals muscle mass. Yes, glutamine does regulate protein synthesis to a certain extent
under some situations. However, you can't make it happen by taking it orally. Don't let ads with
some pro-bodybuilder holding a bottle of glutamine fool you. Even if that pro-bodybuilder is
taking it...it isn't doing anything for him either.
Here are a couple good "in-vivo" research studies to start with:
1. Candow DG, Chilibeck PD, Burke DG, Davison KS, Smith-Palmer T. Effect of glutamine
supplementation combined with resistance training in young adults. Eur J Appl Physiol. 2001
Dec;86(2):142-9.
2. Antonio J, Sanders MS, Kalman D, Woodgate D, Street C. The effects of high-dose
glutamine ingestion on weightlifting performance. J Strength Cond Res. 2002 Feb;16(1):157-
60.

kuglen skrev:jeg ved ikke om det er ulovligt, det findes jo i alle protein pulvere, så hvorfor skulle man ikke måtte købe det løst?

kuglen skrev:jeg har set nogen få studoer der viser en fordel ved et glutamine tilskud,

kuglen skrev:yes. men jeg har alligevel købt 1,2 kg igen, da jeg mærkede en dejlig effekt sidste gang jeg brugte det. ligesom andre har gjort.

Jamen, lad os da få den dokumentation frem. Når der er en del studier burde det ikke være et problem at komme med nogle enkelte gode studier der er designet til at vise disse egenskaber og tilmed med en god styrke?Taurus skrev:kuglen skrev:yes. men jeg har alligevel købt 1,2 kg igen, da jeg mærkede en dejlig effekt sidste gang jeg brugte det. ligesom andre har gjort.
Fin beslutning.
Der foreligger en del dokumentation der påviser positive egenskaber af vigtig indirekte karakter ifb. med styrketræning.
Så din investering er ingenlunde spildt.
Det er fuldstændig rigtigt at Glutamin er ulovligt i handel her i Danmark.
Men jeg ville aldrig have betænkeligheder med at købe det selv.
For som bekendt - konservatisme stopper al udvikling og innovation (her tænkes på FVS)

Stubbe skrev:og til dem der ikke er så god til at tyde studier kan der konkluderes at: Glutamin ikke har nogen effekt

Stubbe skrev:Jamen, lad os da få den dokumentation frem. Når der er en del studier burde det ikke være et problem at komme med nogle enkelte gode studier der er designet til at vise disse egenskaber og tilmed med en god styrke?Taurus skrev:kuglen skrev:yes. men jeg har alligevel købt 1,2 kg igen, da jeg mærkede en dejlig effekt sidste gang jeg brugte det. ligesom andre har gjort.
Fin beslutning.
Der foreligger en del dokumentation der påviser positive egenskaber af vigtig indirekte karakter ifb. med styrketræning.
Så din investering er ingenlunde spildt.
Det er fuldstændig rigtigt at Glutamin er ulovligt i handel her i Danmark.
Men jeg ville aldrig have betænkeligheder med at købe det selv.
For som bekendt - konservatisme stopper al udvikling og innovation (her tænkes på FVS)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster