Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1081
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1078

Følg bodybuilding.dk på

God ide, ELLER???

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej , jeg har nu trænet godtogvel 1 år, og jeg er blevet næsten dobbelt så stærk i basisøvelserne som da jeg startede. Det eneste problem er at jeg er ved at blive lidt småfed. Jeg har intet fedt på ryggen, benene og armene men maven og patterne hænger lidt [-X ... for ikke at sige at jeg lovehandles. Jeg vil skyde på at jeg har ca 5 kg fedt for meget. Jeg træner 5 gange om ugen ca 2 timer af gangen, men laver ingen cardio eftersom jeg spiser en hel masse(3000kcal ca), så det ville alligevel ikke give vægt tab jo. Jeg tænkte på at hvis man i 2 uger ikke spiste andet end grøntsager, og kyllingefilet evt, og holdt sig på ca 1200 kcal, og ca 100g protein, ville man jo tabe sig en hel masse, men miste muskler også. og så efter det lavede et lean bulk evt. Fordi hvis man skulle tabe sig på den sunde måde ville det jo vare et 4 måneder måske hvor jeg ikke kan få noget muskelmasse, og det er lidt rigeligt syns jeg. Jeg er ikke specielt ude efter sixpack.

Tak for svaret

Reputation point: 0

Geografisk sted: hvidovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg tror ikke den slags diæter er så sunde for kroppen igen - samtidig vil jeg skyde på at du ville miste en del muskelmasse.

I stedet synes jeg du bør definere dine mål; og indrette din træning og planlægning derefter.

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg ved godt det er rigtig usundt, men hvis jeg ikke kan blive større i 4 måneder som det nok minimum ville tage at miste de kg, er det så ikke hurtigere at lave den der 2ugers kur, og så lave et lean bulk og få de muskler tilbage man har mistet ? - og så mange muskler kan man vel heller ikke nå at miste på 2 uger hvs jeg stadig styrketræner og spiser 100g protein om dagen? ( selvom det ikke er så meget)

Geografisk sted: hvidovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Dårlig ide. There's no easy way out.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

rigtig som de andre siger TS.. Du må lette lidt på dine kcal og lave cardio...
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

robinhood skrev:Jeg ved godt det er rigtig usundt, men hvis jeg ikke kan blive større i 4 måneder som det nok minimum ville tage at miste de kg, er det så ikke hurtigere at lave den der 2ugers kur, og så lave et lean bulk og få de muskler tilbage man har mistet ? - og så mange muskler kan man vel heller ikke nå at miste på 2 uger hvs jeg stadig styrketræner og spiser 100g protein om dagen? ( selvom det ikke er så meget)

Tror det hurtigste er at tage den langsomme vej :wink: Forstået på den måde, at du kommer nok ud med en bedre form om 6 måneder hvis du vælger den hårde vej, end hvis du valgte din sultekur i kort tid.

Sådan er spillet, der er ingen nem vej uden om fedtet, andet end at lean bulke så det ikke sætter sig så hurtigt.
Så bid i det sure æble, og og tag et cut. Du kan evt dele det op, og cutte i 2 måneder nu, og 2 måneder igen op til strand sæsonen :wink:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster