Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Question - Do I really need to squat if my legs are already big?
First off, 3/4 of the people who ask this question are pussies. Don't be afraid of the squat. Learn to embrace it.
Having said that, I'll give you the benefit of the doubt and we'll assume you are part of the 1/4 that isn't afraid of the squat. Determine what your goals are. If you want to get as big as possible, all over, then you will most definitely want to become a master of the squat. Your physical structure might not be ideal for the squat. You may have zero aspirations of becoming a powerlifting squat champion. You might not really give a flying fig how much you squat.
But if you SERIOUSLY want to be as large as you possibly can, all over, then yes, you will squat, even if you already have big legs.

Troels Toft skrev:Husk på at det allerede færdige program ikke er for BB.
Det er program jeg har fundet i en artikel:
artikler/styrketraening/styrketraening-martial-arts.html

StefanM skrev:Troels Toft skrev:Husk på at det allerede færdige program ikke er for BB.
Det er jeg ganske klar over. Det ændrer simpelthen bare ikke på, at det er et dårligt program

The Little Kid skrev:Question - Do I really need to squat if my legs are already big?
First off, 3/4 of the people who ask this question are pussies. Don't be afraid of the squat. Learn to embrace it.
Having said that, I'll give you the benefit of the doubt and we'll assume you are part of the 1/4 that isn't afraid of the squat. Determine what your goals are. If you want to get as big as possible, all over, then you will most definitely want to become a master of the squat. Your physical structure might not be ideal for the squat. You may have zero aspirations of becoming a powerlifting squat champion. You might not really give a flying fig how much you squat.
But if you SERIOUSLY want to be as large as you possibly can, all over, then yes, you will squat, even if you already have big legs.

Troels Toft skrev:StefanM skrev:Troels Toft skrev:Husk på at det allerede færdige program ikke er for BB.
Det er jeg ganske klar over. Det ændrer simpelthen bare ikke på, at det er et dårligt program
Nu skal jeg ikke spille for klog, for det er jeg overhovedet ikke, det er derfor jeg spørg.
Men er det ikke et meget godt program for eksplosivitet, styrke og hurtighed?
for mig er det da rimelig klart, hvad han skriver og som svarer på dit spørgsmål...

Troels Toft skrev:Jeg vil bare gerne vide hvad han mener der er dårligt ved det.
Han fortæller mig ikke hvad det ikke er godt for og hvorfor.
Fordi hvis det bare er dårligt rent BB mæssigt, er det ligegyldigt for det var aldrig menningen, men hvis det er dårligt rent styrke, hurtighed og eksplosivitets mæssigt så er det et problem og så vil jeg overveje at finde et andet program.

StefanM skrev:Troels Toft skrev:Jeg vil bare gerne vide hvad han mener der er dårligt ved det.
Fordi hvis det bare er dårligt rent BB mæssigt, er det ligegyldigt for det var aldrig menningen, men hvis det er dårligt rent styrke, hurtighed og eksplosivitets mæssigt så er det et problem og så vil jeg overveje at finde et andet program.
Jeg vil ikke virke arrogant, men som sagt er der rigtigt meget der er galt her. Basalt set er det største problem dog at i kampsport komme kraften fra hoften, og det derfor der en kæmpe fejltagelse ikke at fokusere på underkroppen. Samtidig er hele ideen om at skifte mellem programmer slet ikke noget du skal gøre fra uge til uge (Ihf ikke med det udgangspunkt du har pt) 5 x 5 er altså heller ikke altid det rigtige valg. Der er også mange småting, men det er lige det overfladiske.

Troels Toft skrev:StefanM skrev:Troels Toft skrev:Jeg vil bare gerne vide hvad han mener der er dårligt ved det.
Jeg vil ikke virke arrogant, men som sagt er der rigtigt meget der er galt her. Basalt set er det største problem dog at i kampsport komme kraften fra hoften, og det derfor der en kæmpe fejltagelse ikke at fokusere på underkroppen. Samtidig er hele ideen om at skifte mellem programmer slet ikke noget du skal gøre fra uge til uge (Ihf ikke med det udgangspunkt du har pt) 5 x 5 er altså heller ikke altid det rigtige valg. Der er også mange småting, men det er lige det overfladiske.
Okay, så du ville mene at det var bedre hvis jeg f.eks. trænede BB i 10 og så skiftede til andet program, med hensigt på kampsport, ti uger osv.?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster