Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

sådan generelt.

andreas7074 skrev:Overhovedet ikke..mange glemmer forarm-træning.

LasJ skrev:andreas7074 skrev:Overhovedet ikke..mange glemmer forarm-træning.
Mange skider bevidst højt og helligt på isoleret forarmstræning - Såfremt du ønsker et stærkere greb, så er det fint, men hvis du træner dem med henblik på muskelvækst er det da godt nok waste of time.
EDIT: Og hvis du træner forarm/underarm for et stærkere greb, er 3/8 sæt/reps i en isolationsøvelse stadig en forkert approach.

LasJ skrev:andreas7074 skrev:Overhovedet ikke..mange glemmer forarm-træning.
Mange skider bevidst højt og helligt på isoleret forarmstræning - Såfremt du ønsker et stærkere greb, så er det fint, men hvis du træner dem med henblik på muskelvækst er det da godt nok waste of time.
EDIT: Og hvis du træner forarm/underarm for et stærkere greb, er 3/8 sæt/reps i en isolationsøvelse stadig en forkert approach.

andreas7074 skrev:LasJ skrev:andreas7074 skrev:Overhovedet ikke..mange glemmer forarm-træning.
Waste of time alligevel? - Synes nu at de bodybuildere som rent faktisk gør det(McGrath), får gode resultater, og det gør jeg også selv. Både styrkemæssigt og størrelsesmæssigt. Mine forarme måler lige pt 32.5cm i omkreds. Det er ikke meget men jeg har også kun trænet i 3 uger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster