Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1119
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1116

Følg bodybuilding.dk på

Grønskolding vil starte styrketræning?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Goddag folkens. Er ny inde for træning, men har selvfølgelig prøvet mange gange useriøst at starte op. Har haft svært ved det da jeg ikke har haft hjælp/sat mig ind i feks. løfte metoder, program osv. Snakkede med en kammerat der anbefalede denne side og sagde folk evt kunne hjælpe mig med nogle idéer.

Har forstået på det at en kostplan er lige så vigtig som træningen. Hvad gør jeg i den situation? :-k

Er 1,75 høj og vejer 85 kg, overflødigt fedt på maven.

Mit mål er selvfølgelig at blive trimmet og cuttet så man ser godt ud når man smider trøjen istedet for at være flov.. :D

Håber på nogen vil skrive tilbage med idéer.

Mvh. Mikail [-o<

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hey, og velkommen til. De fleste centre tilbyder en "opstartstime" hvor der er en medarbejder der går med rundt og viser dig de forskellige maskiner, og evt. får du et startprogram med de mest basale træningsøvelser. De plejer at være flinke nok de fleste steder. Jeg var selv på bar bund da jeg startede som 18-årig. Men efter en måneds tid eller to, så behøver du ikke papiret mere, så kan du huske alle dine øvelser og vægte, og det er så der det begynder at blive sjovt og smide flere og flere kilo på :wink:
Håber det hjalp lidt.
2014 fyns stærkeste mand 4. plads
2014 sjællands stærkeste mand 4. plads
2014 lollands stærkeste viking 1. plads
2014 Danmarks stærkeste mand 6. plads
2015 Sjællands stærkeste mand 2. plads

Sponsoreret af Rabel.dk
Rabatkode : stærkmand
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: 3230 græsted

Træner her: FintessWorld
Fitness World Græsted
Spjald Stærkmandscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 260.00
- Dødløft: 280.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (6)

Jo mange tak. :D
Har været igennem det med opstart i trænings centeret, undskyld min fejl jeg glemte at skrive det ind i artiklen. #-o
Det dog nogle måneder siden jeg stoppede efter ca. 3 uger's træning.
Ville høre dig om du ved hvilken protein der vil gavne mest for mig da jeg tager fedt på af INGEN ting og evt hvornår jeg skal påbegynde en protein kur i træningen?

Mvh. Mikail :)

Logbog: Ingen logbog

Jeg vil foreslå dig at læse lidt i artikel arkivet, omkring det basale i kost og træning.

Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Kostplan: Vis kostplan

Hej og velkommen til :)

Siden her har et glimrende artikel-arkiv, hvor du kan tilegne dig viden om både kost, styrketræning, muskelopbygning og vægttab.

Jeg har pillet to artikler ud, som jeg mener du som minimum skal læse, men jo flere du gider at læse, jo bedre. Artiklerne ligger i menu-baren i toppen af siden.

http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/bodybuilding/vejen-til-en-muskuls-og-veltrnet-krop.html

http://www.bodybuilding.dk/artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-aa.html

Held og lykke :)
Brune ris > hvide ris
Brune kartofler > hvide kartofler? :S
Brugeravatar

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym
Fitness World - Århusgade

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 102.50
- Dødløft: 130.00

DaBrix79 skrev:Hey, og velkommen til. De fleste centre tilbyder en "opstartstime" hvor der er en medarbejder der går med rundt og viser dig de forskellige maskiner, og evt. får du et startprogram med de mest basale træningsøvelser. De plejer at være flinke nok de fleste steder. Jeg var selv på bar bund da jeg startede som 18-årig. Men efter en måneds tid eller to, så behøver du ikke papiret mere, så kan du huske alle dine øvelser og vægte, og det er så der det begynder at blive sjovt og smide flere og flere kilo på :wink:
Håber det hjalp lidt.

Det var så også her jeg først så det indvendige af et fitnesscenter - til en introtime i samme.
Fik et standardpapir til nogle random maskiner, en sludder om, hvordan de virkede og så ellers en skade i armen.

Det var så 5 år siden og min træningsoplevelse der varede heller ikke længe - men nu hvor jeg har fundet ud at træne ordentligt et års tid, så forfølger skaden mig stadig i dag. For mange shitness-instruktører har et dagskursus, eller intet overhovedet, og er da ligeglade med form og teknik. Man skal bare guides igennem technogym-helvedet og så er man ellers overladt til sig selv.

Næh, nej. Find de rigtige artikler og læs dem som Lugi og Mbang skriver.
Hvis jeg var dig, ville jeg komme igennem en stor del af dem, hurtigt og før du gør så meget andet.
Ingen af dem er specielt lange eller svære at læse - det SKAL bare gøres. Flere af dem vil gentage, hvad du allerede har læst - men det er kun godt; så husker du det bedre. Det er en lille dags læsning. God fornøjelse.

De her artikler vil gøre dig klogere:
artikler/bodybuilding/bodybuilding/the-basics-of-hypertrophy-training.html
artikler/bodybuilding/bodybuilding/de-grundlggende-aspekter---flugten-fra-det-komplicerede.html
artikler/bodybuilding/bodybuilding/vgttrningens-vigtigste-grundregler.html

Disse artikler vil gøre dig mindre dum:
artikler/bodybuilding/bodybuilding/10-bodybuilding-og-fitness-myter.html
artikler/bodybuilding/bodybuilding/maskiner-frie-vgte-eller-kabler---hvad-skal-man-vlge.html
artikler/diverse/diverse/standarden-i-danske-fitnesscentre.html

Så kan du jo slutte af med: artikler/bodybuilding/bodybuilding/cut-til-sommer.html
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

Tilbage til Begynder forum