Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
programmet ser rimelig hårdt ud så vil nok anbefale at bruge 4 øvelser.frede000 skrev:Kan man godt køre 5-6 øvelser i GT's program, eller er det for mange. Har nemlig høret nogen sige at man max skal køre 4, men hvad siger I til det.

frede000 skrev:Hvis man så kun kan lave 4 øvelser synes jeg ikke rigtig man rammer alle muskler.
10x10 DB curl
10x10 Dips
10x10 Crunches
10x10 DB flat press
Så mangler jeg skulder og ryg og evt. lidt ben.

sniper skrev:Kan anbefale at læse dette http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=169 .
Der er en ret god beskrivelse af det generelt hvis man er i tvivl om det. For at svare på hovedspørgsmålet, så ja tror ikke du skal gå meget over 2-3 øvelser pr. gang..
frede000 skrev:sniper skrev:Kan anbefale at læse dette http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=169 .
Der er en ret god beskrivelse af det generelt hvis man er i tvivl om det. For at svare på hovedspørgsmålet, så ja tror ikke du skal gå meget over 2-3 øvelser pr. gang..
vil det så være en godt ide og mixe det lidt altså nogen øvelse med 10x10 og så nogle med 3x12 eller 4x12 og evt 5x5?

Selve splittet er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split, hvorefter man starter forfra. Det vil sige at kroppen bliver trænet igennem 2 gang på 10 dage.

Hildir skrev:Jeg låner lige hurtigt tråden:Selve splittet er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split, hvorefter man starter forfra. Det vil sige at kroppen bliver trænet igennem 2 gang på 10 dage.
Fatter jeg ikke helt, nogen som kan forklare? Træner man Mandag, Tirsdag og Torsdag. Eller har jeg misforstået det?

sniper skrev:Hildir skrev:Jeg låner lige hurtigt tråden:Selve splittet er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split, hvorefter man starter forfra. Det vil sige at kroppen bliver trænet igennem 2 gang på 10 dage.
Fatter jeg ikke helt, nogen som kan forklare? Træner man Mandag, Tirsdag og Torsdag. Eller har jeg misforstået det?
Man træner vel så Mandag, tirsdag, torsdag, lørdag, søndag, tirsdag, torsdag, fredag, søndag, tirsdag, onsdag.... Sådan som det står der.. Hvor er citatet fra..?! Men det er jo så basseret på 3-split. Hvis du korter det ned til 2-split som der måske snakkes om her vil det se anderledes ud..

Hildir skrev:sniper skrev:Hildir skrev:Jeg låner lige hurtigt tråden:Selve splittet er baseret på et 2 on 1 off – 1 on 1 off split, hvorefter man starter forfra. Det vil sige at kroppen bliver trænet igennem 2 gang på 10 dage.
Man træner vel så Mandag, tirsdag, torsdag, lørdag, søndag, tirsdag, torsdag, fredag, søndag, tirsdag, onsdag.... Sådan som det står der.. Hvor er citatet fra..?! Men det er jo så basseret på 3-split. Hvis du korter det ned til 2-split som der måske snakkes om her vil det se anderledes ud..
Nårh okay, lød bare lidt forvirrende![]()
Det er citeret fra bodyzones artikel..

kuglen skrev:jeg ved ikke hvor du har den ide om at der kun er 4 øvelser i GT 10x10.
det originale GT 10x10 program ser sådan her ud:
dag 1:
bænk pres 10x10
bent over barbel rows 10x10
dag 2:
ben press 6x10
leying leg curl 6x10
calfs raise: 6x10
dødløft 6x6
dag 3 fri
dag 4:
fransk pres
barbell bicebs curl.
skulder pres/military
dag 5 fri
forfra igen på dag 6
så kan man selv smide mave ind der hvor man føler der er mest overskud til det.
det giver i mit regnestykke betydligt mere end 4 øvelser.

kuglen skrev:ok.. den læste jeg ikke... har nemlig selv kørt gt 10x10 i et godt stykke tid. så jeg har programmet på rygraden

kuglen skrev:ok.. den læste jeg ikke... har nemlig selv kørt gt 10x10 i et godt stykke tid. så jeg har programmet på rygraden

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster