Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Funken skrev:Prøv det i en uge eller længere, og se hvad du synes om det. Det vil jeg umiddelbart sige, er det bedste du kan gøre. Det er rimeligt individuelt.
Men hvorfor er det, at det anbefales med lav volumen? Eks. bare 3x5 og 3 eller 4 øvelser med IF?
BB4Life1984 skrev:Funken skrev:Prøv det i en uge eller længere, og se hvad du synes om det. Det vil jeg umiddelbart sige, er det bedste du kan gøre. Det er rimeligt individuelt.
Tak, jeg vil give det en uge eller to og så vurdereMen hvorfor er det, at det anbefales med lav volumen? Eks. bare 3x5 og 3 eller 4 øvelser med IF?

steenmillinder skrev:Der kunne ligge noget i at den høje volumen dræner dig så meget at kroppen gemmer på alle resurser og sætter forbrændingen helt ned, ingen vækst og fedtet er nærmest ikke til at få af medmindre du går på total sult og mister 3 mdr. muskelmasse på at smide 5 kg omkring maven..
Jeg kørte noget cut engang hvor jeg i forbindelse med træning fik noget kulhydrat før træningspasset, ellers meget lav kulhydrat og hver søndag overdrev jeg helt vildt meget med kulhydraterne for at sætte forbrændingen op, virkede sindsygt godt!!

Fistandantilus skrev:Efter min bedste erfaring, er høj volumen det, der giver de aller bedste resultater på IF. Og jeg er nok den med størst IF-erfaring her på siden.

Funken skrev:Fistandantilus skrev:Efter min bedste erfaring, er høj volumen det, der giver de aller bedste resultater på IF. Og jeg er nok den med størst IF-erfaring her på siden.
Hørt. Men vil du ikke også give mig ret i, at det er meget individuelt. Der er mange der netop foretrækker lavere volume, men da også nogen der foretrækker høj. Jeg hælder til begge veje.

Fistandantilus skrev:Funken skrev:Fistandantilus skrev:Efter min bedste erfaring, er høj volumen det, der giver de aller bedste resultater på IF. Og jeg er nok den med størst IF-erfaring her på siden.
Hørt. Men vil du ikke også give mig ret i, at det er meget individuelt. Der er mange der netop foretrækker lavere volume, men da også nogen der foretrækker høj. Jeg hælder til begge veje.
Jo, bestemt. Man kan godt slippe afsted med at lave noget mindre, uden at resultaterne bliver så meget ringere. Og ikke alle har mulighed for at træne lige meget. Men har man muligheden og lysten, er der ikke noget i vejen for at træne en masse hver eneste dag.
Tror det på blive til noget GVT under IF bulk her til marts så ;) Jeg begyndte på A-GVT i sidste uge og har fint energi til det, selvom jeg træner fastet 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster